Gjest theoline Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Så skjedde det da, 5-åringen er syk, og det har han jammen ikke vært siden før han fylte tre år en gang. Hadde nesten glemt at han kunne bli syk jeg! Men før han var tre var han ikke frisk i tre uker i strekk, etter en ørebetennelse da han var 6-mnd gikk det slag i slag! Men nå er han der, 40 i feber, vondt over alt, men ikke forkjølt/snørrete, hjelper med febernedsettende heldigvis, for han er veldig slapp! Dette kom veldig plutselig, og siste rest av febernedsettende er oppbrukt, så nå er jeg spent på natta... Ellers prøver vi å drikke mye, og bare slappe av... Men han kunne neppe funnet et dårligere tidspunkt å bli syk på, jeg skulle vært på julehandel, og nå kommer jeg meg ikke utom døra før han er frisk! Sånn er det å være alenemor med sykt barn, men det blir vel jul lell! 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Jul blir det lell! Man får bare legge lista litt lavere. Og julehandelen blir mye lettere og ikke minst raskere hvis man har tenkt ut hva man skal kjøpe på forhånd- og det får det vel tid til :-) Lykke til! En del av gleden med jula er vel stresset og stria før en kan sette seg ned og finne roen.. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Ikke godt for noen når barn blir syke, heller ikke en selv... Jeg våknet med feber, fikk ungene avgårde til rett tid. Kl 10:30 ringer læreren til tulla mi å sier ho føler seg dårlig.Så da fikk pappa dra fra jobb å hente ho. 38,5 i feber stakkars. Men med barn så går det hele plutselig over. Håper det for din del i allefall!! Ja julen kommer uansett Håper du har ei god venninne da! god bedring 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Stakkars liten. God bedring til ham. Og ja, jula kommer uansett!!! 0 Siter
laban Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Sånn var 6-åringen min i forrige uke, og han hadde lungebetennelse. Han er heller "aldri" syk. Få ham til lege hvis du ikke ser noen bedring. Da vi dro til legen etter to døgn med høy feber, hadde han en CRP på 238 og var temmelig dehydrert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.