Gå til innhold

hjemmebesøk i morgen

Anbefalte innlegg

Gjest south africa

heisann! Som tidligere innlegg så hadde vi møte med barnevernet på mandag og skal ha neste møtet i morgen-hjemme.

Det vi lurer på er hva serverer dere til dem ? har dere vasket ned huset til de kommer, ville de se barnerommet, alle rom -skap , skuffer ? har lest mye rart....

Jeg gleder meg og gruer meg til dette møtet. Min mann tar det helt avslappende......

bless

south africa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210360-hjemmebes%C3%B8k-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chinamom

Kjenner meg så godt igjen....

Et normalt rent hus er godt nok, selv om jeg tok en ordentlig gammeldags "julevask". En kjapp tur gjennom huset var det de tok her - med en titt på barnerommene. (mest fordi våre barn var med tror jeg - og ville gjerne vise frem sitt også.)

Vi har hatt enkel servering med kaffe og skillingsboller. Det har laget en litt hyggelig ramme rundt det hele.

Det går stort sett bra, og de fleste er hyggelige!

Lykke til!

carla1365380461

Vi hadde også vaska godt første gang, men sosial-dama gikk rett inn i stua og satte seg i sofaen, og ville ikke se noen ting ;-)

Den kommende storebror på da 2 fikk lokket henne med seg ned på badet, for han skulle vise at han kunne bæsje på potte (!), men bortsett fra det, så var hun ikke interessert i noe annet enn oss.

Du kan sikkert ta det heeelt med ro - de er ikke ute etter å ta deg på vaskefronten.

;-)

Her hvor vi bor er det veldig vanlig at folk blir budt på kaffe med tilbehør bare dse stikker nesa ionn døra, så vi gjorde det samme med BV. Kaffe, og boller/ vafler / eplekake eller liknende. Sikkert ikke nødvendig forsåvidt, men fint å ha noe å " drive med" når man sitter der. Og bvmannen vår satte veldig pris på det.

Vår BVmann kikket ikke på huset i det hele tatt. Jeg hadde vasket og ordnet første gangen ( vi hadde alle møter hjemme)og neste gang spurte jeg ham om han ikke skulle se seg rundt, og siden han ikke trengte det, så gadd jeg ikke gjøre noe spesielt neste gang.

Masse lykke til, det går nok fint.

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...