Gå til innhold

Vår kloke lille datter...:-)

Gjest Stolt mamma til to fra Colombia...

Anbefalte innlegg

Gjest Stolt mamma til to fra Colombia...

Vår skjønne lille datter på 3,5 år hadde hatt en liten diskusjon med en litt større jente på 6 år om jeg var hennes ordentlige mamma eller ei...

Min datter fikk siste ordet;

"Jeg vet jeg ikke har lagt i mamma sin mage, men hun elsker meg av hele sitt hjerte, og kunne ikke fått noen bedre jente enn meg...."

Tenk; det svarte vår lille 3,5 åring, jeg ble så rørt da jeg hørte det, at det kom en liten tåre i øyekroken på både meg og førskolelæreren som fortalte meg historien :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210406-v%C3%A5r-kloke-lille-datter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

tobarnsmamma1365380422

Nydelig!! Du har tydeligvis gitt jenta di trygghet i bøtter og spann allerede. Det skal jo en dose trygghet til for å si dette til et annet barn. Hun må ha skjønt at det er ikke det biologiske som er det viktigste. Kjærlighet og omsorg derimot...

Lykke til videre - ikke bry deg om en surmaget kommentar lengre nede. La det passere! Du har gjort en god jobb allerede!

Vennlig hilsen

eg har selv et adoptert barn og har stor medfølelse for dei såkalte dårlige foreldrene til mit barn.det er ingen her inne verken vi som har adoptert eller ikke.som kan dømme dei som går til det skrittet å overgi sitt barn og kalle dei for dårlige foreldre/mennesker. Siden vi ikke vet grunnen til att dei velger å gjøre dette og er vi så sikre på att barnets mor gjør det av egen vilje

Ingen av oss her inne har antydet at de biologiske foreldrene til barna våre er dårlige, selvfølgelig ikke! Noen av oss vet ingenting, andre mer, men vi vet alle at det er en historie bak enhver adopsjon og vi vet også hvor utrolig vondt det må være måtte gi fra seg barnet sitt.

Men tragedien får i noen tilfeller en lykkelig slutt; Og det er at vi får være verdens beste foreldre til verdens beste barn! Men vi er ikke verdens beste fordi noen andre er dårlige, men fordi vi er foreldre til akkurat våre barn.

Mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...