Gå til innhold

Nei, nå tar jeg juleferie fra hele ventingen!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så siiiiinsykt lei av å vente på den h***** telefonen som aldri kommer at jeg helst bare har lyst til å grave meg ned.

AF skriver i sin oppdatering i dag at "Når det gjelder forespørsler om adopsjon kan disse fortsatt komme helt fram til jul", men jeg tror heller jeg tar nedturen nå enn lille julaften....

Så i kveld skal jeg fyre i peisen, ta meg et glass vin og deppe over at enda et år har gått uten at vi fikk vår høyst etterlengtede lillebror-søster.

Og i morgen skal jeg begynne å glede meg til jul i stedet.

Men jeg kommer nok sterkt tilbake med ventinga mi i januar ;-)

Beste hilsen fra en siiiiiiiinsykt lei

Fortsetter under...

Du har min fulle støtte og sympati, snø! Jeg kan bare så altfor godt forestille meg hvordan du har det, selv om jeg er en novise sammenlignet med en vente-champion som deg. Håper du får gode dager resten av adventstiden og en god jul! Det er all grunn til å tro at 2006 blir en real opptur! Selv om vi altså ikke kan se helt bort fra at den strategien du nå har valgt kan vise seg å være et avansert og vellykket tilfelle av omvendt psykologi... ;)

Klem fra

Annonse

Gjest ViTo-Tre

Ja, det skal bli godt med juleferie.....

Håper du kalrer å slappe av og kose deg sammen med familie og gode venner ;o)

Uansett så må det jo bli Colombiatur på oss i 2006, og da er jeg sikker på at vi finner MANGE gode grunner til at det ikke ble reise tidligere!

Krysser fingre for dere og for oss for at det alikevel kan dukke opp en hyggelig telefon på tampen av året.

En god juleferie er deg vel undt. Beklager en noe distre telefonsamtale i sted. Hadde planer om en mere vettug samtale i det jeg ringte, og hadde ikke regnet med distrahering fra nyoprert mor og parkeringsproblemer. God helg i hvertfall. Kommer sterkere tilbake med ny telefon snart.

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...