Gå til innhold

Julegave til gubben-hjelp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Velouria

3

• nilia

3

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

Han får mansjettknapper, han har en greie på det, så det er ikke så vanskelig å finne på noe til ham. De han får i år er helt spesielle, designet av meg, med neubauten (et av favorittbanda) logoen på. Han kommer til å bli ekstatisk vet jeg. Han får også festivalpass til øya festivalen til sommeren fra barna.

Ellers har han fått gavekort i cd butikk siden han elsker musikk, konsertbilletter, en kasse med vin, han har fått signert Stephen King bok engang, barberkniv/såpe/kost, gavekort på inch (http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5871)

og etter hva jeg hører har menn en greie på elektrisk verktøy.

Annonse

Han får mansjettknapper, han har en greie på det, så det er ikke så vanskelig å finne på noe til ham. De han får i år er helt spesielle, designet av meg, med neubauten (et av favorittbanda) logoen på. Han kommer til å bli ekstatisk vet jeg. Han får også festivalpass til øya festivalen til sommeren fra barna.

Ellers har han fått gavekort i cd butikk siden han elsker musikk, konsertbilletter, en kasse med vin, han har fått signert Stephen King bok engang, barberkniv/såpe/kost, gavekort på inch (http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5871)

og etter hva jeg hører har menn en greie på elektrisk verktøy.

Designet av deg? Har du laget dem selv? Hvordan har du gjort det?

Det hørtes ut som en kjempefin gave nemlig (bare at det er andre logoer som fenger gubben her i huset da:) ).

Jeg tror faktisk jeg skal gi ham flanell-sengesett fra KID!

*Puh!* Begynte å lure på det var bare jeg som ikke gir steindyre ting eller dataspill og sånt noe jeg...

Min elskede får noe så kjedelig som en skjorte (fritidsskjorte i god kvalitet da), to småkniver (grønnsakskniver) til kjøkkenet og en vannkoker + en ganske så velfylt julestrømpe da. :o) Men han er lett å glede og jeg vet han vil bli kjempeglad uansett! :o)

Designet av deg? Har du laget dem selv? Hvordan har du gjort det?

Det hørtes ut som en kjempefin gave nemlig (bare at det er andre logoer som fenger gubben her i huset da:) ).

Jeg tegnet den og lagde en modell som jeg gav til en gullsmed, så lager de dem for meg. Du trenger strengt tatt bare et bilde av en logo eller noe annet du vil ha også lager de det for deg. Du kan jo printe ut et bilde f.eks. Jeg har ikke fått de ferdig enda, men får de innen fredag. Det er ikke sikkert noen har tid til å lage noen for deg nå før jul, men du kan jo lage en skisse eller få gullsmeden til å gjøre det for deg og legge det i en eske.

Annonse

Jeg tegnet den og lagde en modell som jeg gav til en gullsmed, så lager de dem for meg. Du trenger strengt tatt bare et bilde av en logo eller noe annet du vil ha også lager de det for deg. Du kan jo printe ut et bilde f.eks. Jeg har ikke fått de ferdig enda, men får de innen fredag. Det er ikke sikkert noen har tid til å lage noen for deg nå før jul, men du kan jo lage en skisse eller få gullsmeden til å gjøre det for deg og legge det i en eske.

Synd at jeg ikke visste om dette før da:(

Er det lenge siden du gjorde dette? blir de laget i sølv da eller?

Hvor mye koster det sånn ca?

Synd at jeg ikke visste om dette før da:(

Er det lenge siden du gjorde dette? blir de laget i sølv da eller?

Hvor mye koster det sånn ca?

De jeg skal ha koster 2500,- det er grisedyrt å lage sånne ting selv, men de blir jo helt spesielle og er verdt hver eneste krone når jeg ser fjeset hans på julaften :) De er i sølv ja.

*Puh!* Begynte å lure på det var bare jeg som ikke gir steindyre ting eller dataspill og sånt noe jeg...

Min elskede får noe så kjedelig som en skjorte (fritidsskjorte i god kvalitet da), to småkniver (grønnsakskniver) til kjøkkenet og en vannkoker + en ganske så velfylt julestrømpe da. :o) Men han er lett å glede og jeg vet han vil bli kjempeglad uansett! :o)

Hm, jeg (vi) er visst veldig kjipe, vi da...

Vi gir hverandre ei bok, vi, ei bok vi vet den andre ønsker seg. 1. juledag er "stilledag" hos oss, der ungene leker med de nye lekene sine, mens vi voksne koser oss med den nye boka.

Vi holder oss også "der", i avdeling for nyttige julegaver.

Vi holder oss også "der", i avdeling for nyttige julegaver.

Skulle gjerne gitt ham noe mer personlig, men det er så mye han trenger på kjøkkenet... :o)

Jeg pleier å kjøre den linja at til bursdagen får man noe personlig, men til jul er det lov å gi fornuftige ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...