Gå til innhold

Julegave til gubben-hjelp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Velouria

3

• nilia

3

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

Kjøp en flanellspysj også, da, så kommer han seg ikke ut av senga mer! Reine flanellografen!

;o)

Hørtes for øvrig ut som en lun og deilig julegave.

Kjæresten hadde blitt kjempeglad for flanells-sengetøy han også. :o) Han synes det er så godt og mykt sier han.

Men pysj? Nah... Man bruker da ikke pysj! ;o)

Annonse

Gjest KariKruskakli

Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gi enda. Han har nok gensrer og skjorter, sier han.. Når jeg spør hva han ønsker seg, svarer han julenummer hver kveld. Hø hø, han er så morsom, skjønner du.

Nei, hva kjøper man til en mann på snart 48 som har alt?

Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gi enda. Han har nok gensrer og skjorter, sier han.. Når jeg spør hva han ønsker seg, svarer han julenummer hver kveld. Hø hø, han er så morsom, skjønner du.

Nei, hva kjøper man til en mann på snart 48 som har alt?

Gi ham et nummer hver kveld i romjula så blir han fornøyd! ;o)

Annonse

De jeg skal ha koster 2500,- det er grisedyrt å lage sånne ting selv, men de blir jo helt spesielle og er verdt hver eneste krone når jeg ser fjeset hans på julaften :) De er i sølv ja.

Tusen takk for info:)

Han har faktisk funnet noe han ønsker seg, så jeg gjemmer dette supre tipset til bursdagen hans istedenfor:)

Mannen ønsker seg drill og noe han kaller Dremmelsett. Det siste aner jeg ikke hva er men satser på at det er noe verktøy som kan kjøpes som samme sted som drillen. Drillen blir fra meg, Dremmelsettet blir fra de to store og så skal treåringen få kjøpe en CD som jeg vet han ønsker seg.

Jeg kjøpte dampmaskin til mannen min for et par år siden. Det er den beste julegaven han noensinne har fått påstår han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...