flowy Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Skal kjøpe julegave til ei jente på 6 år. Hun går på skole og på SFO. Moren hennes er alene med henne og de har det litt trangt. Hva kan jeg kjøpe som er både nyttig og litt "kult"? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 *gummistøvler. de er jo kjempe populære med div kule mønster å greier.*rulleskøyter, *Stor tavle med kritt og evt magneter. *stiga rattkjelke...ja du sa ingen pris?....Og så er det gøy å ha egen sminke eller sminkedukke! 0 Siter
org Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Nye, stilige gensere? Nyttig og kanskje noe jenta vet å sette pris på. Undertøy og en liten barneparfyme? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Kjøp noen fine klær! Det er helt sikkert det moren må spare inn på sånn i det daglige, og helt sikkert det jenten har lyst på! Litt sånn fine og moderne klær! mvh 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Jeg er enig med de som sier klær. Litt avhengig av hvor mye du har tenkt å bruke kan du jo evt. kjøpe noe småtteri ved siden av et plagg eller to, hårpynt, noen fine viskelær eller noe sånt? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Kule klær, gode votter, lue, langrennsski (sånn pakke) hvis hun ikke har, skøyter (+ hjelm). 0 Siter
nanchang Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Kruttlapp-pistol og Zorro sverd m. lyd. 0 Siter
Velouria Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Klær og glitterpenner, det er det store blandt venninnene til min 6 åring eller kikkelige fargestifter, siden de tegner endel i førsteklasse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.