Gå til innhold

Julegave igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe julegave til ei jente på 6 år. Hun går på skole og på SFO. Moren hennes er alene med henne og de har det litt trangt. Hva kan jeg kjøpe som er både nyttig og litt "kult"?

Skrevet

*gummistøvler. de er jo kjempe populære med div kule mønster å greier.*rulleskøyter, *Stor tavle med kritt og evt magneter. *stiga rattkjelke...ja du sa ingen pris?....Og så er det gøy å ha egen sminke eller sminkedukke!

Skrevet

Nye, stilige gensere? Nyttig og kanskje noe jenta vet å sette pris på.

Undertøy og en liten barneparfyme?

Skrevet

Kjøp noen fine klær! Det er helt sikkert det moren må spare inn på sånn i det daglige, og helt sikkert det jenten har lyst på! Litt sånn fine og moderne klær!

mvh

Skrevet

Jeg er enig med de som sier klær. Litt avhengig av hvor mye du har tenkt å bruke kan du jo evt. kjøpe noe småtteri ved siden av et plagg eller to, hårpynt, noen fine viskelær eller noe sånt?

Skrevet

Kule klær, gode votter, lue, langrennsski (sånn pakke) hvis hun ikke har, skøyter (+ hjelm).

Skrevet

Klær og glitterpenner, det er det store blandt venninnene til min 6 åring eller kikkelige fargestifter, siden de tegner endel i førsteklasse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...