Gå til innhold

Nå skal jeg gi en gave som er 100 ganger bedre!

Anbefalte innlegg

Gjest Leser hun her tro?

Vær så snill og hjelp meg dere. Jeg hadde tenkt å gi spill til mine kusiner på 12 og 14 år, og var så glad for at jeg visste hva jeg skulle kjøpe. Nå sier min søster at hun har kjøpt et lignende og hun maser på meg at jeg ikke skal kjøpe det.

Hjelp meg nå!:) Min skal være MYYE kulere og bedre. Det kan være en samlet til dem eller en hver.

Det skal maks koste 300 tilsammen

Fortsetter under...

Gjest Leser hun her tro?

Å, herremin... Gjøre julegaver til en konkurranse...

Tror uansett løpet er kjørt når du skal være dødskul for 300kr..

Så frekk du er! Det går nok ann å få gøye gaver til 300 kr. Spillet jeg hadde tenkt å kjøpe er gøy.

Gjest Leser hun her tro?

Bop It Extreme 2 spill Årets hit!

http://www.firebox.com/?dir=firebox&action=product&pid=159

270,- på Toys 'r us.

Jeg er så dårlig i engelsk. Hvordan fungerer det og hva går det ut på? Skjønte det hadde noe med musikk å gjøre? Har du kjøpt dette?

Annonse

Så frekk du er! Det går nok ann å få gøye gaver til 300 kr. Spillet jeg hadde tenkt å kjøpe er gøy.

Nei, det tror jeg faktisk ikke... At det er mulig å få en superkul gave til to jenter på 12 og 14 som MAX skal koste 300 kr...

Men det er meg, da. Lykke til!

Gjest Flystripa

Jeg er så dårlig i engelsk. Hvordan fungerer det og hva går det ut på? Skjønte det hadde noe med musikk å gjøre? Har du kjøpt dette?

Jeg har ikke kjøpt det, mine unger er for små til denne leken.

http://www.hasbro.no/mcp.php/no/app/product/details/94/798/index.html

http://www.hasbro.no/mcp.php/no/app/news/detail/388/index.html

Gjest Leser hun her tro?

Nei, det tror jeg faktisk ikke... At det er mulig å få en superkul gave til to jenter på 12 og 14 som MAX skal koste 300 kr...

Det så nå artig ut det flystripa tipset om

Gjest Leser hun her tro?

Tusen tusen tusen takk!

Dette kommer til å slå helt ann!:)

God klem til deg!

Hvor mye legger dere egentlig i julegaver??

Jeg hadde vært personlig konkurs dersom jeg skulle ha gitt mine tanteunger så dyre gaver.

Kul eller ikke, hvis de får for en hundrelapp, skal de være fornøyd.

To nieser på samme alder som dine får "jenteleksikonet" datteren til en venninne har dt og sa at det var veldig kult. For det er kjipt å snakke med mamma om absolutt alt, noen ting trenger hun ikke vite og her får jeg svar på det.

Det har vært endel kontroverser om det, men jeg tok allikevel sjansen.

Hvor mye legger dere egentlig i julegaver??

Jeg hadde vært personlig konkurs dersom jeg skulle ha gitt mine tanteunger så dyre gaver.

Kul eller ikke, hvis de får for en hundrelapp, skal de være fornøyd.

Nå skal det sies at vi ikke har så mange onkel/tantebarn, men vi kjøper for ca. 500 kr hver til dem til jul/bursdag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...