Gå til innhold

Sjokkerende - "sexy" julesett 3-5 år!

Anbefalte innlegg

Synes ikke akkurat at settet var så sjokkerende sexy, bare skikkelig smakløst. Det som er sjokkerende er at de kaller det et sexy julesett. DET er ekkelt.

Var det jeg skrev i mailen til qxl også...at klærne riktignok ikke var særlig smakfulle men at selger helt klart burde skrevet noe annet enn "sexy til 3-5 åringer".

Det - som jeg skrev - grenser til sykt.

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• Katt-ja

5

• carma

5

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Men er klærne så ille da?

Teksten er smakløs, men hadde noen reagert på kostymet dersom det f.eks. hadde stått "julekostyme til barn"?

Det var det jeg skrev inn til qxl.

At klærne riktignok ikke var særlig fine men at ordlyden bør være annet.

Å skrive "sexy til 3-5 åringer grenser til sykt".

Tanken har slått meg, men det kan jo være at han har/får onkelbarn etterhvert, og da må vi sørge for at han ser forskjell på pent og usmakelig. Han har sikkert et problem med synet ;o)

Ja, jeg syntes jo ikke settet var noe fint, jeg heller, ikke misforstå meg.

Men det var hovedsaklig tittelen på det som var horribelt.

Uten teksten er jeg ikke sikker på om jeg hadde koblet det til noe sexy... Det er så mye dill og blonder på småjente-finklær ellers...

Det var det jeg skrev inn til qxl.

At klærne riktignok ikke var særlig fine men at ordlyden bør være annet.

Å skrive "sexy til 3-5 åringer grenser til sykt".

Det vitner om et ustabilt sinn eller antenner som bør skjerpes betraktelig.

Jeg gjetter på det siste.

Gjest Flystripa

Ja, jeg syntes jo ikke settet var noe fint, jeg heller, ikke misforstå meg.

Men det var hovedsaklig tittelen på det som var horribelt.

Uten teksten er jeg ikke sikker på om jeg hadde koblet det til noe sexy... Det er så mye dill og blonder på småjente-finklær ellers...

Tildels ening der ja.

Annonse

Annonse

Gjest theoline

Overskriften er forandret, men ved spørsmål om hva vedkommende mener med å markedsføre klær til barn som sexy sier vedkommende: "ikke sexy some dame og gutt. denne til barn", gjør jo ikke saken mindre suspekt!

Men la merke til at siden hadde et veldig høyt antall besøkende, men dårlig med bud gitt, heldigvis....

Overskriften er forandret, men ved spørsmål om hva vedkommende mener med å markedsføre klær til barn som sexy sier vedkommende: "ikke sexy some dame og gutt. denne til barn", gjør jo ikke saken mindre suspekt!

Men la merke til at siden hadde et veldig høyt antall besøkende, men dårlig med bud gitt, heldigvis....

Er ikke rart at den siden har mange besøkende, hele DOL har vært innom, jo :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...