Gå til innhold

Hater julehandlel nå :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

17

• laguna1365380434

5

• morsan

3

• Reg@l

3

Mest aktive i denne tråden

Men hvorfor gjør du det da?

Det er frivillig å feire jul, og liker man ikke det julen drar med seg, kan man faktisk bare la det være.

Joda, kan jo droppe julen bare. Skuffe hele familien, skuffe ungene, la julaften være en vanlig dag.

Det hadde nok vært en vellykket beslutning.

Nei, får nok bare bite tenna sammen og bli ferdig med den forbanna julehandelen heller.

Bra at noen liker det da, som du sier du gjør. :-)

Jeg skal være der FØR de åpner imorgen tidlig, hehe. ;-)

Innbiller meg at fredag nesten uansett er feil dag! Med mindre du drar sent, da.

Enkelte holder jo åpent båfde til 21 og 22, og da vedder jeg på at det er relativt glissent der! *S*

Du får utsette fredagsvinen et par timer og dra senere i kveld! *he he

Joda, kan jo droppe julen bare. Skuffe hele familien, skuffe ungene, la julaften være en vanlig dag.

Nei, får nok bare bite tenna sammen og bli ferdig med den forbanna julehandelen heller.

Jeg synes bare det er så trist å høre om folk som tvinger seg gjennom noe som burde være lystbetont... Jeg synes faktisk det burde være lov å la være, eller ta det i de dimensjoner man ønsker selv.

Ungene vil nok bli skuffet om de ikke fikk pakke, men akkurat den ene pakken kan kjøpes i mai om man vil.

Som sagt, blir bare litt lei meg når jeg hører om folk som hater jula, og får nok kanskje litt vel skarp tunge. Unnskyld.

I denne før-juletid må man jo stille sig selv spørgsmålet:

Hvem var Jesus?

Der findes tre beviser for, at Jesus var Mexicaner:

- Han hed Jesus

- Han var tosproget

- Han blev altid generet af myndighederne

Men der findes også belæg for, at han var Irsk:

- Han giftede sig aldrig

- Han fortalte altid historier

- Han elskede at være ude i naturen

Samtidig findes der tydelige indikationer af at Jesus var sort:

- Han kaldte alle for "broder"

- Han kunne lide gospelmusik

- Han kunne ikke få en retfærdig rettergang

Tre stærke fakta taler for at Jesus var Italiener:

- Han gestikulerede når han

talte

- Han drak vin til alle måltider

- Han var sikker på at hans mor var jomfru, og moren var sikker på at han var Gud.

Men yderligere fakta tyder på at Jesus kan have været fra Californien:

- Han klippede aldrig håret

- Han gik barfodet

- Han grundlagde en ny religion

MEN, de mest overbevisende beviser taler faktisk for at Jesus var

KVINDE:

- Han blev nødt til at bespise en mængde mennesker med kort varsel, selv om der ikke var noget mad.

- Han forsøgte at blive hørt blandt en mængde mænd som ikke hørte efter

- Da han var død blev han til og med nødt til at stå op igen fordi der var flere opgaver at udføre.

DERFOR:

Send denne til alle vidunderlige, hårdt arbejdende kvinder som aldrig hviler, for at opmuntre dem til at forstå at de er meget mere guddommelige, end de aner...

...men hvorfor begynner du ikke før?? Det er jo ikke nødvendig å handle julegaver nå, det velger du jo selv! Du vet jo at det er stress når det er så nærme julaften.

Jeg begynte i oktober (det er jo litt sykt),men da får jeg fordelt gavene på flere lønninger og jeg koser meg når jeg handler :-) Nå er alle gavene i hus og jeg har attpåtil en del kroner på konto :-)

Jeg nyter julen, synes det er en fin tid. Her er hele huset pyntet og lysa brenner....

Annonse

Jeg synes bare det er så trist å høre om folk som tvinger seg gjennom noe som burde være lystbetont... Jeg synes faktisk det burde være lov å la være, eller ta det i de dimensjoner man ønsker selv.

Ungene vil nok bli skuffet om de ikke fikk pakke, men akkurat den ene pakken kan kjøpes i mai om man vil.

Som sagt, blir bare litt lei meg når jeg hører om folk som hater jula, og får nok kanskje litt vel skarp tunge. Unnskyld.

Her tvinger vi oss gjennom tre voksne for at minstemann skal ha julaften. En dag som egentig er full av savn over bedre tider og gode minner fra de to store var små.

Har ikke mye valg men heldigvis varer bare jula en dag, nemlig julaften.

Men å gå og handle på et kjøpesenter en fredag før jul, og attpåtil så sent som kl.14, det er ikke særlig smart. Ihvertfall ikke hvis du vil holde deg unna stresset og maset.

Her tvinger vi oss gjennom tre voksne for at minstemann skal ha julaften. En dag som egentig er full av savn over bedre tider og gode minner fra de to store var små.

Har ikke mye valg men heldigvis varer bare jula en dag, nemlig julaften.

Det synes jeg er trist. Og hva den dagen minsten din forstår at dere 3 andre har lidd dere gjennom noe for å "glede" han? Ikke sikkert det blir noe bedre av det...

Veldig synd at dere ikke klarer å glede dere over noe som helst og bare ser på jula som en 1-dags-horror-opplevelse...

Vi kjørte forbi IKEA forrige søndag (Trondheim), og da var det kø uttafor og MASSE biler på parkeringsplassen, selv om det var nesten en halvtime til de åpna :-O

Glad jeg ikke har no stresshandling igjen, må til byen i morra, men skal ta det helt med ro, puste med magen og prøve å ikke slå til noen ;)

Annonse

Du må ikke gå på butikken på dagtid skjønner du.

Jeg hadde fri i går og skulle på kjøpesenter her i Oslo. Jeg fikk parkeringsplass, men aldri har jeg opplevd det så fult. Men når man skulle tro det ble fult, den tiden de som er på jobb er ferdige, nei da blir det mer ledig.

Dette har jeg stadig undret meg over, det må faktisk være flere som ikke er på jobb på dagtid enn de som er det.

Men å gå og handle på et kjøpesenter en fredag før jul, og attpåtil så sent som kl.14, det er ikke særlig smart. Ihvertfall ikke hvis du vil holde deg unna stresset og maset.

I min naivitet trodde jeg faktisk at klokka 14 var tidlig en fredag, jeg.

Har alle folk fri fra jobb klokka tolv hver fredag før jul eller?

;-P

Du må ikke gå på butikken på dagtid skjønner du.

Jeg hadde fri i går og skulle på kjøpesenter her i Oslo. Jeg fikk parkeringsplass, men aldri har jeg opplevd det så fult. Men når man skulle tro det ble fult, den tiden de som er på jobb er ferdige, nei da blir det mer ledig.

Dette har jeg stadig undret meg over, det må faktisk være flere som ikke er på jobb på dagtid enn de som er det.

Ser ut til at kveldstid er bedre, ja.

Rare greier. Trodde de fleste jobbet fulltid, jeg. *ler*

Vi kjørte forbi IKEA forrige søndag (Trondheim), og da var det kø uttafor og MASSE biler på parkeringsplassen, selv om det var nesten en halvtime til de åpna :-O

Glad jeg ikke har no stresshandling igjen, må til byen i morra, men skal ta det helt med ro, puste med magen og prøve å ikke slå til noen ;)

Det er nok en god ide, ja. Puste dypt inn og ta det heeeelt med ro.

Det skal jeg gjøre imorgen formiddag. *S*

*samle masse gode forsetter*

hehe

...men hvorfor begynner du ikke før?? Det er jo ikke nødvendig å handle julegaver nå, det velger du jo selv! Du vet jo at det er stress når det er så nærme julaften.

Jeg begynte i oktober (det er jo litt sykt),men da får jeg fordelt gavene på flere lønninger og jeg koser meg når jeg handler :-) Nå er alle gavene i hus og jeg har attpåtil en del kroner på konto :-)

Jeg nyter julen, synes det er en fin tid. Her er hele huset pyntet og lysa brenner....

Joda, du har rett i det. Burde nok begynt før.

Det må jeg jaggu meg huske til neste år. Så slipper jeg dette kjøret. :-)

Det synes jeg er trist. Og hva den dagen minsten din forstår at dere 3 andre har lidd dere gjennom noe for å "glede" han? Ikke sikkert det blir noe bedre av det...

Veldig synd at dere ikke klarer å glede dere over noe som helst og bare ser på jula som en 1-dags-horror-opplevelse...

Han savner nok bestefaren sin han også, det er jo ikke noe som skjer hver dag at bestefedre dør sånn noen uker før jula.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...