Gå til innhold

Hater julehandlel nå :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

17

• laguna1365380434

5

• morsan

3

• Reg@l

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg gikk rundt på julemarkedet på torget i Trondheim kl. 17 i ettermiddag. Skulle tro det var smekkfullt kanskje? Neida. Passe lite med folk, masse fakler og lys, mye håndverk og koselige saker. De siste par dagene har det snødd MYE her så det er julestemning overalt. Det var utrolig koselig!

I min naivitet trodde jeg faktisk at klokka 14 var tidlig en fredag, jeg.

Har alle folk fri fra jobb klokka tolv hver fredag før jul eller?

;-P

Det virker sånn, ihvertfall for oss som jobber i butikk. Vi har fullt kjør fra vi åpner kl.9 til stenging kl. 20, og det er en klesbutikk!

Han savner nok bestefaren sin han også, det er jo ikke noe som skjer hver dag at bestefedre dør sånn noen uker før jula.

Beklager, nå tror jeg det har skjedd noe i livet ditt som jeg ikke har fått med meg...

Jeg trodde dere satt sånn hver jul, jeg, at det var det vanlige. Men jeg skjønner jo godt at jula blir veldig spesiell om man akkurat har mistet et nært familiemedlem.

Håper dere klarer å gjøre det litt koselig, i alle fall...!

Beklager, nå tror jeg det har skjedd noe i livet ditt som jeg ikke har fått med meg...

Jeg trodde dere satt sånn hver jul, jeg, at det var det vanlige. Men jeg skjønner jo godt at jula blir veldig spesiell om man akkurat har mistet et nært familiemedlem.

Håper dere klarer å gjøre det litt koselig, i alle fall...!

Det er greit, jeg har ikke skrevet noe særlig om det :o)

Annonse

Jeg gikk rundt på julemarkedet på torget i Trondheim kl. 17 i ettermiddag. Skulle tro det var smekkfullt kanskje? Neida. Passe lite med folk, masse fakler og lys, mye håndverk og koselige saker. De siste par dagene har det snødd MYE her så det er julestemning overalt. Det var utrolig koselig!

Det hørtes koselig ut! :-)

Jeg skal avgårde nå om litt over en time. Satser på at det blir litt roligere da *håpe*

Og jeg skal ta det heeelt med ro, puste dypt og forsøke å ikke stresse.

Etterpå vil jeg være ferdig med det som skal gjøres, så kan jeg nyte julefreden isteden. :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det hørtes koselig ut! :-)

Jeg skal avgårde nå om litt over en time. Satser på at det blir litt roligere da *håpe*

Og jeg skal ta det heeelt med ro, puste dypt og forsøke å ikke stresse.

Etterpå vil jeg være ferdig med det som skal gjøres, så kan jeg nyte julefreden isteden. :-)

Jeg ser at du har kommet deg tidlig opp!

Vi skal også avgårde og handle snart... *Gruer meg*

laguna1365380434

Glemte en ting: Jeg HATER glatte veier. Særlig med buss. Fytte katta, verre blir det ikke...

Jeg hater også glatte veier og blir superstressa og konsentrert hvis jeg sitter påmed privatbil..

Men bussen,den ser jeg liksom ikke for meg at kan kjøre ut, så da streesser jeg ikke i det heletatt..;-) Men jeg er inkonsekvent og urasjonell sådet holder når det kommer til kjøring da..Jeg vil heller kjøre på en liten dritglatt krøttersti uten særlig trafikk en på en halvglatt hovedvei med mye møtende..Jeg er litt gal..;-)

laguna1365380434

Innbiller meg at fredag nesten uansett er feil dag! Med mindre du drar sent, da.

Enkelte holder jo åpent båfde til 21 og 22, og da vedder jeg på at det er relativt glissent der! *S*

Du får utsette fredagsvinen et par timer og dra senere i kveld! *he he

Er ikke mye glissent på Oslo city kl 21 hvertfall...;-) Fy faen, det stedet er ren forsmak på helvete!

laguna1365380434

Oslo City var vi på 26. november og handlet julegaver, det var minst 10 kasser på Platecompaniet og køene gikk langt ut av døren :(

Jeg mangler fortsatt noen pakker, men det blir ikke noen flere skiver/spill/filmer i de pakkene hvertfall! Platekompaniet er vanligvis ett helvete, og nå er det helt ubeskrivelig! Jeg sto tre fulle kvarter i kø der i går, og fikk dessuten bare halvparten av det jeg skulle ha! :-I

Annonse

Jeg mangler fortsatt noen pakker, men det blir ikke noen flere skiver/spill/filmer i de pakkene hvertfall! Platekompaniet er vanligvis ett helvete, og nå er det helt ubeskrivelig! Jeg sto tre fulle kvarter i kø der i går, og fikk dessuten bare halvparten av det jeg skulle ha! :-I

Tips: Jeg bestilte et spill på Gamezone.no i går, og fikk det i postkassa i dag! Snakker om kjapp levering i førjulstida.

Jeg hater også glatte veier og blir superstressa og konsentrert hvis jeg sitter påmed privatbil..

Men bussen,den ser jeg liksom ikke for meg at kan kjøre ut, så da streesser jeg ikke i det heletatt..;-) Men jeg er inkonsekvent og urasjonell sådet holder når det kommer til kjøring da..Jeg vil heller kjøre på en liten dritglatt krøttersti uten særlig trafikk en på en halvglatt hovedvei med mye møtende..Jeg er litt gal..;-)

Det er mye mer krevende å holde en buss på veien når det er glatt... Greit at de henger godt, men når 12-15 tonn slipper og går en HELT annen retning enn der den skal er det jammen ikke bare bare å hente det inn igjen.

laguna1365380434

Det er mye mer krevende å holde en buss på veien når det er glatt... Greit at de henger godt, men når 12-15 tonn slipper og går en HELT annen retning enn der den skal er det jammen ikke bare bare å hente det inn igjen.

Det høres veldig riktig ut det, det er sikkert ikke bare gøy å kjøre en sånn sak!

Men av mystiske årsaker tenker jeg aldripå det, samtidig som jeg tenker VELDIG over alt som kan skje med vanlig bil..Men som sagt så er jeg heller ikke helt god!;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...