Gå til innhold

Barnehagetante som barnevakt

Anbefalte innlegg

HEi,

jeg har bedt en av barnehagetantene til sønnen min om å sitte barnevakt i 2-3 timer neste uke (fra kl. 17-20). Hun vil da passe på sønnen min på 3.5 år og lillebror på 7 mnd. Hun trenger ikke legge noen av dem. HVa vil være en ok betaling - vil ikke gi for lite, men heller ikke overdimensjonere. Bruker ellers alltid slekt som barnevakt og aner ikke hva man ellers må betale for slik hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210601-barnehagetante-som-barnevakt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca timelønn i barnehagen pluss kveldstillegg, totalt ca 1,5 gang av timelønnen i barnehagen.

Forresten er det en stund siden det var "tanter" som jobbet i barnehager... De kalles vel nå for førskolelærere og assistenter.

;-)

mvh

Jeg henger meg på denne. Jeg blir litt irritert når foreldrene sier: "Si 'ha det' til tante nå". Jeg er ingens tante >:/ ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...