forelsket colombiamamma Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Da var det Julemorgen på barnetv igjen, og det er noe jeg synes er så gøy og koselig. Jeg begynte før vi fikk barn i huset. Stod opp tidlig i helgene for å se på Nissan og Elisabeth. Kjempebarnslig:-) Nå er det nye programledere, men det har ingenting å si. Det er den eneste tiden i året at jeg har vekkerklokka på i helgene:-) Min datter er så fornøyd å få moren sin med på å se barnetv, og vi koser oss med frokost med dyna over bena i stua. Ja så nå begynner julestemningen så vidt å dukke opp hos meg. Så dere, god jul til dere alle:-) Hilsen en voksen som blir barn i juletiden...:-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Julen sprer seg rundt i krokene her også...selv om snøfri utsikt har vært realiteten inntil nå. Sent i går kveld ble juletreet pyntet, det er så vakkert at en nesten ikke klarer å slutte å se på det. Minste sønnen min fyller nemmelig år i dag og det har blitt en tradisjon hos oss at treet pyntes i hemmelighet og bursagsgavene hans ligger å venter under det. Han sa det her om dagen også: "gleder meg til å våkne opp jeg og se det pene juletreet". Ha en riktig god og fredelig jul dere også 0 Siter
forelsket colombiamamma Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Julen sprer seg rundt i krokene her også...selv om snøfri utsikt har vært realiteten inntil nå. Sent i går kveld ble juletreet pyntet, det er så vakkert at en nesten ikke klarer å slutte å se på det. Minste sønnen min fyller nemmelig år i dag og det har blitt en tradisjon hos oss at treet pyntes i hemmelighet og bursagsgavene hans ligger å venter under det. Han sa det her om dagen også: "gleder meg til å våkne opp jeg og se det pene juletreet". Ha en riktig god og fredelig jul dere også Gratulerer med dagen! Det er vakkert med juletre, og vi har alltid pyntet det lille julaften, mens "Hovmesteren og grevinnen" surrer i bakgrunnen. Så neste lørdag kjenner vi på den samme følelsen dere gjør i dag:-) Ha en fin bursdag og en riktig fin jul. mvh. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.