Gå til innhold

har Elias vært på tv idag?

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jeg trodde barnetv begynte 10, men da så jeg at det nesten var over. Vi har ikke sett Elias på en stund, men trodde det gikk kl 10 om morgenen. Det var en skuffet gutt her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elias går vel på TV2? Barne-tv på TV2 er fra kl. 7-10 om morgenen i helgene så da bommet dere ja.

Skrevet

Elias pleier å gå ca ti over 8, jeg vet ikke om det gikk i dag for vi har barnefri i helgen :-D

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Elias går vel på TV2? Barne-tv på TV2 er fra kl. 7-10 om morgenen i helgene så da bommet dere ja.

hva i alle dager?:) Har vi bommet så stygt? jaja, da vet vi det til neste gang ihvertfall. Takk for hjelpen

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Elias pleier å gå ca ti over 8, jeg vet ikke om det gikk i dag for vi har barnefri i helgen :-D

Samboeren min mente også at det var i 8 tiden. Jeg var sikker på at det var 10. Nå har jeg nesten litt dårlig samvittighet, men vi vet det til neste gang ihvertfall:)

Takk for svar

Skrevet

Elias går ca ti over 8. Det var i dag også om jeg ikke husker feil. (var litt trøtt...)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Du får se om reprisen går i morgentidlig da.

ja, det hadde vært fint!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Elias går ca ti over 8. Det var i dag også om jeg ikke husker feil. (var litt trøtt...)

er det på nrk eller tv2?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Man kan se det på nett-tv også, www.tv2.no

kan man?! Er det gratis eller er det betaltv?

Skrevet

kan man?! Er det gratis eller er det betaltv?

Det er helt gratis, men man må registrere seg og få brukernavn og passord. Noen programmer er visst betaltv, men Eliasbåten er gratis. Redningen for oss når vi glemmer å se på i helgen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...