Gå til innhold

Jeg vil ha lørdagskveld!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

huffame..si til han at ALLE rødnissene og blånissene sover godt i sengene sine. Gi han noe blått, eller rødt å si at nå er han også nisse, så han må også sove!! ;)hehe. God lørdagskveld!!

hehe, ja det skal jeg forsøke neste gang.

Det har skjedd et under her! Han har ikke vært ute på 10 min.

BANK I BORDET!!

Gjest mirakel*2?

Vi har syk baby, vi. Så jeg vet ikke når det blir natta her. Jeg som skulle lage pizza og alt :/

du hadde baby sant? Jeg husker første gang vår unge var syk, da han var baby. Det var helt forferdelig. Det hørtes ut som om han skulle hoste opp lungene sine. Slim overalt

Annonse

du hadde baby sant? Jeg husker første gang vår unge var syk, da han var baby. Det var helt forferdelig. Det hørtes ut som om han skulle hoste opp lungene sine. Slim overalt

Han har vært litt småforkjølet før, men dette er første gang noe skikkelig plager han. Stakkars liten, han slimer overalt :P

Gjest mirakel*2?

Han har vært litt småforkjølet før, men dette er første gang noe skikkelig plager han. Stakkars liten, han slimer overalt :P

leste i den andre tråden at han kastet opp. Når vår unge kaster opp og jeg ikke er hjemme, ringer samboeren min hver gang og sier jeg må komme hjem fortere enn svint. Hver gang er det spy overalt (bokstavelig talt) og der står både faren og ungen og spyr. Faren tåler hverken å se eller lukte spy. Da kaster han umiddelbart opp selv. Kjempekjekt for meg!

leste i den andre tråden at han kastet opp. Når vår unge kaster opp og jeg ikke er hjemme, ringer samboeren min hver gang og sier jeg må komme hjem fortere enn svint. Hver gang er det spy overalt (bokstavelig talt) og der står både faren og ungen og spyr. Faren tåler hverken å se eller lukte spy. Da kaster han umiddelbart opp selv. Kjempekjekt for meg!

*ler* Uff da.

Squishy kaster heldigvis bare opp melk og slim, så det blir som en hel masse gulp. Og det må vi tross alt tåle på daglig basis, så det går greit. Squishy selv ser bare litt oppgitt ut når han kaster opp. Som om det er vår skyld ;)

Gjest mirakel*2?

*ler* Uff da.

Squishy kaster heldigvis bare opp melk og slim, så det blir som en hel masse gulp. Og det må vi tross alt tåle på daglig basis, så det går greit. Squishy selv ser bare litt oppgitt ut når han kaster opp. Som om det er vår skyld ;)

ja, de begynner tidlig med å gi foreldrene dårlig samvittighet:)

Da hadde faren her ligget tynt an. Poden kastet nemlig opp titt og ofte det første halve året på grunn av hjertemdisinene...

Annonse

:) det hadde aldri gått her i hus. Da hadde jeg ikke gjort annet enn å vaske

Ettersom poden i perioder kastet opp flere ganger om dagen så hadde jeg blånektet å ta alt alene hver gang. Heldigvis var akkurat det aldri noe problem. :o) Pappan har såvisst vasket sin del av ungenes oppkast!

ja, jeg er koko i hodet;)

Merkelig det med å ønske seg barn. Det overskygger alle mulige hindringer. Og plutselig så sitter man der med en nyfødt. Og så husker man igjen alle hindringene.

Men kos er det nå likevel da, selv om lørdagskveldene ikke blir de samme på en stund...

Gjest mirakel*2?

Merkelig det med å ønske seg barn. Det overskygger alle mulige hindringer. Og plutselig så sitter man der med en nyfødt. Og så husker man igjen alle hindringene.

Men kos er det nå likevel da, selv om lørdagskveldene ikke blir de samme på en stund...

ja, men du verden for et kjedelig liv det ville vært å gått gjennom et helt liv uten noen etterkommere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...