Gjest sofius Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Når babyen blir ammet om natta nå, tar jeg han opp i vår seng - han får pupp, så legger jeg han tilbake i senga (noen ganger blir han liggende der en stund). Vet at vi skal tilby vann når jeg skal slutte å amme om natta, men kan vi da heller ikke ta han opp i vår seng? Storebroren får lov til å ligge der... Noen tips? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Vi tok ungen opp i senga om natta hvis h*n var urolig, men jeg hadde på meg t-skjorte og bh og la meg med ryggen til. Pappaen tok seg av trøsting og byssing. Oppi senga vår var forresten siste utvei. Vi prøvde å roe dem i sin egen seng først. 0 Siter
Gjest flyttet ut Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg redde opp sengen med rent sengetøy (slik at det ikke luktet for mye mamma / melk), og så la jeg meg på en gjesteseng i stua de nettene vi vennet ham av med nattmåltid. Pappaen trøstet ham (hovedsakelig uten å ta ham opp), men ble det lanvarig gråting, tok han ham opp i sengen vår. Han våknet kun i tre netter, femte natten flyttet jeg tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.