Gå til innhold

"Veldedighetsjulegave" (off topic)

Gjest Håper på hjelp til de siste julegavene:-)

Anbefalte innlegg

Gjest Håper på hjelp til de siste julegavene:-)

Har hørt LITT om dette, bl.a. gikk det an å kjøpe en geit til en gutt i ????, et tre i ???? etc

Det ble gitt som eksempel på gave til en som har alt.

Det er jeg veldig enig i, men vet da pokker hvordan jeg skal kunne få kjøpt no' sånt!

Vet du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210867-veldedighetsjulegave-off-topic/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et tre får du på nærmeste hagesenter, men det er neppe sesoong akkurat nå. Så et gaverkort på et tre og hjelp til å plante det til våren er nok et godt alternativ.

Ei geit. Gå inn på bondelaget,no eller smabrukerlaget.no og ring de som er nærast. De kan fortelle deg om bønder som har geiter. Ver obsat ikke alle vil selge, og at kjesesongen trolig ikke har begynt. Men en tur til geitefjøset kan jo være en flott gave...

Dersom det er en voksen som skal ha gaven, ville jeg spurt de samme bondeorg om de visste om gardsmatutsalg ol. Mye flott og spesiell mat å få kjøpt rundt omkring.

Til et barn vil gjerne en dag på en gård være en super opplevelse. Legg ved en caps fra felleskjøpet kanskje......

Et tre får du på nærmeste hagesenter, men det er neppe sesoong akkurat nå. Så et gaverkort på et tre og hjelp til å plante det til våren er nok et godt alternativ.

Ei geit. Gå inn på bondelaget,no eller smabrukerlaget.no og ring de som er nærast. De kan fortelle deg om bønder som har geiter. Ver obsat ikke alle vil selge, og at kjesesongen trolig ikke har begynt. Men en tur til geitefjøset kan jo være en flott gave...

Dersom det er en voksen som skal ha gaven, ville jeg spurt de samme bondeorg om de visste om gardsmatutsalg ol. Mye flott og spesiell mat å få kjøpt rundt omkring.

Til et barn vil gjerne en dag på en gård være en super opplevelse. Legg ved en caps fra felleskjøpet kanskje......

Jeg tror muligens hun tenkte på at gaven går til et barn i et u-land...? Eller er det jeg som misforstår totalt nå?

Nei nå ler jeg godt!!! :-D kanskje litt misforstått svar? :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...