hjertebarnet Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Noen som har oppskrift på disse uhmuhmmmm nydelige kakene? Det er de som består av puffet ris som blandes opp tykk flytende sjokolade og så stivner. Ingen steking, bare sette kaldt. Så holder de til jul. Men skulle det være bare ren kakaosjokolade? Eller med sukker? Egg? Fett? Håper noen her har oppskriften og vil dele den med meg! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 2pk kokosfett 1pk melis 4-5 sp kakao 2-3 egg 4-5 sp kaffe 2ts vaniljesukker. Pisk egg og melis, ha i kakao, rør inn fettet forsiktig. tilsett kaffe og van.sukker og rør så inn gryn av ca 3/4 pose 0 Siter
Mista nikket Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Gå imm på detsoteliv.no. Der finner du alt hva hjertet og ganen begjærer. 0 Siter
Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Det står oppskrift på pakken med puffet ris. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Oppskriften jeg bruker ligner på den under her, men jeg bruker smeltet kokesjokolade istedet for kakao og de blir kjempegode. 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Jeg lagde nettopp risboller, men med en enklere oppskrift enn det som er skrevet under her. Disse synes jeg er kjempegode: 1 pk delfiafett 3 plater mørk kokesjokolade Puffet ris til passe tykkelse. Fett og smeltet sjokolade blandes, avkjøles litt. Ha i risen, og la stå til det blir passe tykt. Jeg pleier å ha de i muffinsformer (passe stor mengde og mindre gris når de skal spises). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.