Gå til innhold

Ingen lillebror/søster til jul...

Anbefalte innlegg

Gjest ViTo-Tre

...og det til tross for at vi alle ønsket oss det så veldig:o((

Men, i går var vi i skogen og sagde ned vårt eget juletre, vi pynta stua og i dag skal juletreet pyntes etter barnehage. Nå blåser vi i den etterlengta telefonen fra AF og gleder oss over jula.

Satser friskt på Colombiareise i år 2006 og krysser fingre og tær for at ventetiden går ned igjen.

Ønsker dere dol'ere en riktig god jul.

Julehilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210894-ingen-lillebrors%C3%B8ster-til-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skvatt jeg et øyeblikk, ViTo-Tre, jeg fikk ikke med meg det "ingen" i begynnelsen av setningen....

Men så slo det meg at du neppe hadde latt meg lese nyheten på dol, hihihi... ;-)

Nei, det blir tydeligvis ikke noen julegave på noen av oss :-(

Men 2006 er helt sikkert et fint år å få barn i... Du skal se det blir Colombiatur i stedet for hyttetur til Bortelid i februar... ;-)

Trøsteklem fra en veldig medventende

Uff... Det er jammen hardt å gå sånn i uvissa, det veit eg! Og de som bytte land i håp om å unngå nettopp dette! Me håpar framleis på at Bolivia skal vera eit positivt møte, slik at me slepp å gå så lenge "på gras", men ingen veit.

No skal me i alle fall ha oss ei god julefeiring med alt som høyrer til, og det håpar eg de og får. Så skal du sjå at Telefonen ringjer snart over nyttår! *kryssar alt eg har*

Juleklem frå

Gjest ViTo-Tre

Uff... Det er jammen hardt å gå sånn i uvissa, det veit eg! Og de som bytte land i håp om å unngå nettopp dette! Me håpar framleis på at Bolivia skal vera eit positivt møte, slik at me slepp å gå så lenge "på gras", men ingen veit.

No skal me i alle fall ha oss ei god julefeiring med alt som høyrer til, og det håpar eg de og får. Så skal du sjå at Telefonen ringjer snart over nyttår! *kryssar alt eg har*

Juleklem frå

Takker for omtanke :o)

Så vil jeg bare si at jeg er ikke lei meg fordi vi byttet land. På tidspunktet vi byttet så tok vi også i betraktning at Peru "når tid som helst" kunne stoppe med adopsjoner til Norge (hvilket var og er et av våre sterkeste argument for å bytte land). Det er alikevel kjedelig å havne på den "lange bølge", men nå er det jul og vi har bestemt oss for å kose oss.

Takker med det samme for hyggelig julemail og ønsker også dere lykke til videre i ventingen og for en telefon fra AF ila 2006.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...