Gå til innhold

leste dere "magasinet" som følger dagbladet på lørdag..

Anbefalte innlegg

ringerikskringla

leste innlegget i magasinet på lørdag som handlet om den unge damen som hadde fått brystkreft.

det var en gripende berettning som berørte meg langt inn i hjerte!!!

min mann leste også stykket og ba meg pent om og undersøke brystene og det tror jeg jammen jeg skal neste gang jeg skal til lege...

klem

Fortsetter under...

ringerikskringla

Det bør man gjøre selv vet du, søteste kusine! :o)

I dusjen sånn omtrent en gang i mnd bør man ta en selvsjekk.

jo da jeg vet det skjønner du og jeg gjør det også men vil kanskje være enda tryggere om en lege gjør det en gang i året.

jo da jeg vet det skjønner du og jeg gjør det også men vil kanskje være enda tryggere om en lege gjør det en gang i året.

Det skader jo ikke. :o) Og vi har vel snart blitt så gamle at mammografi er lurt år om annet?

Ja, vi leste det begge to. Det er sjelden vi kjøper Dagbladet, men jammen er jeg glad vi gjorde da. Jeg satt i sofaen og leste og var helt på gråten. Ikke ofte jeg blir så grepet av noen artikkel. Tårene rant og mannen min ble nesten litt småirritert på at jeg satt sånn og sippet mens ungene virret rundt. Seinere på kvelden ba han om unnskyldning. Han var på gråten selv etter å ha lest det. Han sa også jeg måtte passe på og undersøke meg. Tror ikke jeg har gjort det, jeg....

Jeg ante ikke at det kunne være så ille i så ung alder, og at kreften utviklet seg til fæle byller med så mye smerte....

En sterk artikkel!

Undersøker dem hver gang jeg dusjer. Ekstra nøye en gang i måneden, etter mensen.

Det bør alle gjøre. Kjenner selv til en dame på 34 med to små barn som er uhelbredelig syk pga brystkreft.

Lev livet nå, ikke i morgen!

Annonse

Jeg leste det ikke, for det ville blitt for sterkt. Det er ikke så lenge siden jeg ble frisk av brystkreft. Fikk det som 35-åring og høygravid.

Hadde flaks som ikke hadde spredning, og det gikk an å kurere.

Jeg trodde aldri i livet at jeg skulle få kreft, og ihvertfall ikke så ung.... jeg oppdaga kulen i dusjen....

Anbefaler å kjenne brystene sine - rett etter mensen er en grei regel.

ER FRIIIIIIIIIIISK!!!!!!!!!!!!

(etter et helvetes-halvår med cellegift, fjerning av bryst og stråling) MEN JEG KOM GJENNOM DET!!!!!!!!!!!!!!

God Jul!

Nå klarer jeg alt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...