Gå til innhold

Gaver fra barnebarn til besteforeldre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jul igjen

Hvor gammel er poden?

Var ingen dum ide det =)

Han blir snart 2...men jeg har inntrykk av at dette passer for barn i alle aldre.....spesielt når de ikke har tålmodighet eller er for små til å lage noe som tar tid=)

Dette tar under 5 min.og hvis du ikke får ett bra nok avtrykk på første forsøk ,kan du bare vaske malinga av(med engang),og lage ett nytt ett=)

Lykke til

Annonse

uvitende......!

Ikke bestandig. Noen år har besteforeldrene fått hjemmelaget kalender med bilder av barna. Da har det vært gave fra barna.

Prinsessen her i huset, på 9 mnd. har kjøpt presanger til besteforeldre, tanter og onkler + fadrer...

Gjest why not!

Ja, oppvaskbørste, potetskreller, småskrutrekkere eller andre småting som de gir meg hint om at de trenger.

Så i år: Oppvaskbørste og neglebørste - en fra hver. De skal i butikken i morgen å kjøpe det. (De er 8 og 4 år gamle og synes dette er kjempestas)

Hvorfor er det ikke så mangen som kjøper gaver fra barna?? Besteforeldrene synest at det er stor stas å få gaver fra barnebarna.. så hvorfor ikke kjøpe en liten ting som de ønsker seg også (for de som ikke kjøper noe??)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...