Gå til innhold

Hvor gamle er barna når de få se fyverkeriene for første gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine småsnupper har vært en del av nyttårsselskapelighetene fra de var hhv 11/2 og nesten 3. Og da har de vært oppe til rakettene er sendt opp.

Første året hadde vi riktignok en kollektiv dupp på ettermiddagen, ellers hadde nok ikke minstejenta holdt ut.

Det er ikke "livsviktig" for barna å få med seg fyrverkeriet, men det nå engang vært slik at vi har hatt gjester/vært borte de siste årene på nyttårsaften, og da har det blitt slik.

Gjest monterina

Min eldste har vel vært oppe og sett på siden hun var 7 -8 år. Den yngste har jeg ikke latt være oppe ennå - og hun er å 8. Kommer ikke til å la henne få lov i år heller. Når hun kommer ut av leggerytmen blir alt umulig - så hun legger seg til tilnærmet vanlig tid alltid; både hverdager, helg og i ferier!

Vi synes ikke det er noen grunn til at småunger skal være oppe hele kvelden bare for å se millioner gå opp i røyk. De har fått stjerneskudd tidlig på kvelden - og det har vært greit. Særlig hvis vi har selskap og det ikke er andre barn der - da er det de voksnes kveld!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...