Gå til innhold

Parabolen helt nedsnødd

Anbefalte innlegg

Gjest Snøhette

Null signal fra parabolen gitt. Det har lavet ned i natt og det ligger en pen snøhaug oppå hodene. Parabolen henger selvsagt på husveggen over garasjen, og man må ha stige for å rekke bort. Med ei lita tulle på snart to år hjemme lurer jeg på hvordan jeg skal få fjerna den snøen sånn at jeg får sett Oprah...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211192-parabolen-helt-nedsn%C3%B8dd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snøhette

*S*

Vi kjøpte noe til å ha over hodene (?) på parabolen, så de ikke skulle få snø på seg.

Kjøpte dem på en butikk der de selger parabolantenner. Kostet kr 300,- og ser ut til å fungere bra.

Mannen er sendt ut på oppdrag for å kjøpe nettopp en sånn dings... Håper den funker, for jeg rakk akkurat å se ferdig CSI i går før alt bare datt ut. TV-slave, jeg?

Mannen er sendt ut på oppdrag for å kjøpe nettopp en sånn dings... Håper den funker, for jeg rakk akkurat å se ferdig CSI i går før alt bare datt ut. TV-slave, jeg?

Paraply til parabolen er et must :-)

Du rekker ikke opp til antenna med en kost el.l. da.

Hilsen ei som har stått med kost mer enn en gang for å få vekk snøen fra parabolhodet :-)

Annonse

Gjest Snøhette

Med en to-åring hjemme var det Oprah du savnet?

Jeg tror jeg hadde satset på Disneychannel eller noe da...

Nånei, denne ungen ser ikke på TV. Kan kanskje sitte litt foran Animal Planet hvis det er noe kult, men ellers er det ikke TV-titting som er det kuleste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...