Gå til innhold

Tullegave, er d slemt?

Anbefalte innlegg

Gjest julespøk
Skrevet

Samboeren min sa han ikke ønsket seg ski. Han hater å gå på ski.

Nå har jeg tenkt å pakke inn to lange planker så det ser ut som han får ski. Så skal jeg skrive på plankene: ha,ha, du trodde du fikk ski nå!

Er det slemt eller morsomt?

Fortsetter under...

Skrevet

jeg hadde synes det hadde vært morsomt. : )

Selv skal jeg gi julestrømpe til sambis med masse klementiner og bananer, han spiser sjelden frukt - ikke noe glad i det. Men etterpå skal han få julestrømpe med masse godis, gottegris han gubben min. : )

Så først blir han glad for å få strømpa, så skuffa over frukten, så glad over ny strømpe med godis.. hehe... jeg liker å lure litt, så lenge det ender godt. hadde ikke lata som jeg skulle kjøpe snowboard hvis han ønska seg det, og gitt genser i stedet liksom.. Det må være spøk i deres favør, ellers er det slemt..

Gjest julespøk
Skrevet

Det er et kult påfunn, lur han du ! :-)

Ler bare jeg tenker på det. Gleder meg til å se ansiktet hans når han ser den lange pakka. Nå skal jeg hjem og finne to lange planker...

Annonse

Skrevet

Morsomt, så fremt han får "skiene" først og en bra gave etterpå :o)

Gjest regnnissen
Skrevet

Det er et kult påfunn, lur han du ! :-)

Bare han får noe han ønsker seg også, da....

Skrevet

Morsomt påfunn, forutsatt at dere har en humoristisk tone dere i mellom!

Annonse

Skrevet

høres gøy ut :) føy til noen varme ord på den ene planken, og gave etterpå :)

Skrevet

Morsomt :) Men samtidig ville jeg lagt til beskjeden..."den egentlige gaven din ligger under senga"...eller noe sånt.

Har litt sansen for "luregaver" selv, på den måten at ting er pakket inn i for store esker ol.

Spill til barna har havnet i store esker i år, fiskestanga til min mann har fått en eske på toppen (ser ut som golfkølle eller noe) osv.

I år skal ingen vite hva de får på forhånd *ler*

:)

Skrevet

Jeg synes sånt er bare morsomt.

Mannen min har tatt noen sånne på meg.

Spesielt en jul da jeg fikk et pent innpakket ringetui til jul, og da jeg spent åpnet det lå det en gammel turkis plastøredobb oppi.

(Jeg fikk selvsagt en skikkelig julegave utenom ...)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Den første julen vi feiret sammen, så fikk jeg en sånn mini-støvsuger til å ta smuler med av mannen min.

Jeg holdt masken så godt jeg kunne, men var kjempeskuffet.

Etterpå fikk jeg en flott, kostbar dykkerlykt.

Da først gikk det opp for meg at den første gaven var en spøk...

Vi har ledd mye av det - i ettertid. Det blir også påstått at jeg ikke egner meg til pokerspill...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...