Gå til innhold

Tullegave, er d slemt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes sånt er bare morsomt.

Mannen min har tatt noen sånne på meg.

Spesielt en jul da jeg fikk et pent innpakket ringetui til jul, og da jeg spent åpnet det lå det en gammel turkis plastøredobb oppi.

(Jeg fikk selvsagt en skikkelig julegave utenom ...)

Jeg fikk et år til bursdagen min en pakke som var ca. 20 cm lang, firkantet og litt tung... Akkurat på størrelse med en ikke så altfor stor vibrator... Han fikk seg nesten en real ørefik før jeg pakket opp og fant en eske stifter til stiftemaskinen. *Snøft* Gjett om han koste seg!

Moren min glemmer aldri en julaften når hun var rundt 6-7 år gammel. Hun og broren (to år eldre) ønska seg nye pensko. Mormor og morfar pakka inn skoene, men gav gutteskoa til moren min og jenteskoa til onkel. Moren min åpna først og var overlykkelig når hun så skoesken. Når hun åpna og så de svarte gutteskoa ble hun så skuffa at hun omtrent ikke klarte å holde maska. Når broren åpna sin gave, skjønte de jo sammenhengen og lo godt :-)

Jeg vet ikke om jeg ville gjort sånt til et barn, men en voksen mann får tåle såpass ;-)

Jeg fikk et år til bursdagen min en pakke som var ca. 20 cm lang, firkantet og litt tung... Akkurat på størrelse med en ikke så altfor stor vibrator... Han fikk seg nesten en real ørefik før jeg pakket opp og fant en eske stifter til stiftemaskinen. *Snøft* Gjett om han koste seg!

*s*

Annonse

Gjest M.Angelica

Jeg synes sånt er bare morsomt.

Mannen min har tatt noen sånne på meg.

Spesielt en jul da jeg fikk et pent innpakket ringetui til jul, og da jeg spent åpnet det lå det en gammel turkis plastøredobb oppi.

(Jeg fikk selvsagt en skikkelig julegave utenom ...)

*LOL*

Nå MÅ jeg finne på noe tull å gi til samboeren!! =D

Gjest Ulvinnen Lurulf

Moren min glemmer aldri en julaften når hun var rundt 6-7 år gammel. Hun og broren (to år eldre) ønska seg nye pensko. Mormor og morfar pakka inn skoene, men gav gutteskoa til moren min og jenteskoa til onkel. Moren min åpna først og var overlykkelig når hun så skoesken. Når hun åpna og så de svarte gutteskoa ble hun så skuffa at hun omtrent ikke klarte å holde maska. Når broren åpna sin gave, skjønte de jo sammenhengen og lo godt :-)

Jeg vet ikke om jeg ville gjort sånt til et barn, men en voksen mann får tåle såpass ;-)

Det var litt brutalt mot så små barn, syns jeg. Håper de fikk pakkene omtrent likt, så moren din slapp å være skuffet alt for lenge!

Det var litt brutalt mot så små barn, syns jeg. Håper de fikk pakkene omtrent likt, så moren din slapp å være skuffet alt for lenge!

Jeg tror ikke hun fikk varige mén, men det er nok ikke akkurat å anbefale å gjøre slikt mot juleglade barn, nei ;-)

Forøvrig var mormor og morfar verdens beste, bare så det er sagt :-)

Gjest ViTo-Tre

Jeg synes det var en god idé.

Selv husker jeg den første julen jeg hadde med min mann. Han fikk et skjerf som tullegave (på den tiden mente han at han så ut som om han var forkjølet om han gikk med skjerf ??!!).

Han åpnet pakken og jeg klarte å overbevise ham om at det var et rådyrt skjerf av kashmir.... Han prøvde så godt han kunne stakkars å holde på maska. Jeg klarte alikevel ikke å vente helt til slutten av kvelden før jeg ga ham den ordentlige gaven som var en jakke han hadde ønsket seg. Syntes litt synd på ham, men morsomt var det og mange ganger har vi ledd av historien i ettertid.

Lykke til med tullegaven din du og god jul.

Jeg synes slik er kjempemorsomt!

Var i 60-års lag i går. Han som hadde bursdag er ufør. Han fikk pakken fra barna sine - en skipakke. Vi så at han ble noget svett og anstrengte seg for å holde humøret oppe mens han pakket ut.

Ut kom det et par ski - med 2000 kroner i 20-kroninger limt på!!!

Et tilskudd til sydenturen han ønsker seg!

KJempekuult!

Synes det høres morsomt ut!

For et par år siden skulle tullemor - da 4 år skrive ønskeliste - og tullet bare hele tiden. Ønsket seg blant annet gulerot og potetsekk.... av alle ting.

Ansiktsuttrykket når hun pakket opp en potet og en gulerot - var ubetalelig. Hun lo godt - og spiste det til middag 1 dag med god apetitt :-)

Absolutt lov å tulle også til jul - så lenge alt er i vennskaplige former, da :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...