Gjest Ripley Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Men du MÅ se på "Frustrerte fruer". Du aner ikke hva du går glipp av. Jeg er tilbøyelig til å tro at folk som verken ser på "Lost" eller "Frustrerte fruer" er dødskjedelige og dystre. Godt du ser på "Lost" iallefall ;-) PS: Nå kommer det nok noen og denger løs på meg *gulp* Nei men hallo da! *denge litt* Det var ganske dumt sagt, togli! 0 Siter
Gyda Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Det er verre enn som så! Fansen må faktisk vente helt til 1.mars for neste episode.... :-( http://www.tvnorge.no/programmer/lost/nyheter/3379615 Det blir lovlig lenge å vente! :-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Nei men hallo da! *denge litt* Det var ganske dumt sagt, togli! Ja, jeg blir litt lavpanna sånn utover kvelden ;-) 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Ja, jeg blir litt lavpanna sånn utover kvelden ;-) Skjerpings! Jeg er temmelig kul selv om jeg ikke ser på Frustrerte Fruer, skal jeg si deg. *snurt* Jeg følger med på Lost, men det er ingen krise at de har pause nå og da. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Men du MÅ se på "Frustrerte fruer". Du aner ikke hva du går glipp av. Jeg er tilbøyelig til å tro at folk som verken ser på "Lost" eller "Frustrerte fruer" er dødskjedelige og dystre. Godt du ser på "Lost" iallefall ;-) PS: Nå kommer det nok noen og denger løs på meg *gulp* Har sett klipp av "Frustrerte fruer" og det ser skikkelig artig ut... Men jeg har så liten tid til tv...kanskje nå som ikke "Lost" kommer på en stund 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Trenger mer enn en valium her altså... *strigråter* Vel, vi får danne en støttegruppe som drukner våre sorger hver onsdag kveld. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Skjerpings! Jeg er temmelig kul selv om jeg ikke ser på Frustrerte Fruer, skal jeg si deg. *snurt* Jeg følger med på Lost, men det er ingen krise at de har pause nå og da. Jammen da er du ikke helt uttafor skjønner du ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Har sett klipp av "Frustrerte fruer" og det ser skikkelig artig ut... Men jeg har så liten tid til tv...kanskje nå som ikke "Lost" kommer på en stund Håper du liker den da :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Lette akkurat desperat etter Lost jeg også... *hulk* Ingen Lost idag... Puh- takk og pris. Har vært ute og svingt meg i kveld, og da er det godt å vite at jeg ikke gikk glipp av noen smaskens Sawyer-øyeblikk. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.