Gå til innhold

De er nå søte disse små.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

I dag ble det sendt med gave fra barnehagen til mamma og pappa fra minstemor.

Minstemor: - Du kan ikke åpne før det blir jul.

Jeg: Nei, det skal jeg ikke. Åååå jeg er så spent. Gleder meg til å åpne den på julaften.

Du må ikke fortelle hva det er i pakken da..

Minstemor: Neida, men det er kalender inni der :o)

-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211262-de-er-n%C3%A5-s%C3%B8te-disse-sm%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lillemor holdt på å røpe gaven fra pappa til meg ved kjøkkenbordet i går. Hun hadde nemlig vært med når han kjøpte den.

Vi fikk pratet det bort sånn at hun glemte det da, så håper vi hun har glemt det helt fram til julaften.

*Hehe* Da jeg var dagmamma hadde pappan i huset og de to små på da 3 og 4 år vært i byen og handlet julegave til mamman. Det siste pappan sa før de gikk inn hjemme var at nå måtte de huske at de _ikke_ skulle si til mamma hva de hadde kjøpt.

Hvorpå 3-åringen løper inn:"Mamma! Vi har kjøpt godlult til deg!" :o)

Jeg er også veeeeeldig glemsk sånn like før jul... :o)

Annonse

Det er ikke lett å holde på slike hemmeligheter, nei :-)

Femåringen min er flink til å holde tett, men det er jammen ikke lett. Ca. ti ganger hver dag sier hun at det er ikke det eller det i gaven og så vil hun ha meg til å gjette... jaja..

Jeg husker selv den gangen jeg røpet meg for oldefar. Jeg kan vel ha vært rundt 5-6 år. Søsteren min og jeg hadde sydd korsstingsbroderier som vi hadde limt på fyrstikkesker. Jeg fortalte oldefar at jeg hadde laget gave til ham og oldemor helt alene. Oldefar var en luring og spurte hva jeg hadde laget. "Fyrstikkeske med broderi på!" glapp det ut av meg før jeg nesten ble på gråten. Jeg kan fortsatt huske fortvilelsen over å ha røpet meg... Oldemor sa kjapt til oldefar: "Du, oldefar, du er like gammal og glemsk som meg, så du husker vel ikke hva togli sa hun hadde i gaven til oss?" Oldefar rista på hodet og klagde over hvor forskrekkelig glemsk han hadde blitt. Jeg pusta lettet ut ;-)

Gjest KariKruskakli

Det er ikke lett å holde på slike hemmeligheter, nei :-)

Femåringen min er flink til å holde tett, men det er jammen ikke lett. Ca. ti ganger hver dag sier hun at det er ikke det eller det i gaven og så vil hun ha meg til å gjette... jaja..

Jeg husker selv den gangen jeg røpet meg for oldefar. Jeg kan vel ha vært rundt 5-6 år. Søsteren min og jeg hadde sydd korsstingsbroderier som vi hadde limt på fyrstikkesker. Jeg fortalte oldefar at jeg hadde laget gave til ham og oldemor helt alene. Oldefar var en luring og spurte hva jeg hadde laget. "Fyrstikkeske med broderi på!" glapp det ut av meg før jeg nesten ble på gråten. Jeg kan fortsatt huske fortvilelsen over å ha røpet meg... Oldemor sa kjapt til oldefar: "Du, oldefar, du er like gammal og glemsk som meg, så du husker vel ikke hva togli sa hun hadde i gaven til oss?" Oldefar rista på hodet og klagde over hvor forskrekkelig glemsk han hadde blitt. Jeg pusta lettet ut ;-)

He he.

Min farmor fortalte en historie fra da min far var liten.

Han skulle ikke røpe hva som var i gaven, men følte vel behov for å gi et lite hint.

Det begynner på Tøf og slutter på ler, sa han:)

He he.

Min farmor fortalte en historie fra da min far var liten.

Han skulle ikke røpe hva som var i gaven, men følte vel behov for å gi et lite hint.

Det begynner på Tøf og slutter på ler, sa han:)

Haha, tenker de fikk seg en god latter da :-)

jah, jeg har fått vite noen hemmeligheter jeg også! -og tilbud om å pakke opp med en gang. :-)

En gutt i klassen til min sønn (1. klasse) hadde store problemer med å holde hemmelig sangen de skulle synge på juleavslutningen. "Det er en med nisse og grøt og rotter!". Mamma'n hans gjettet og gjettet, men "klarte" ikke å gjette "På låven sitter nissen", og ble _kjempeoverrasket_ da hun fikk høre sangen...

Jammen bra mammaer er gode skuespillere!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...