Hugmee Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Jeg prøver å finne akkordene til "Mitt hjerte alltid banker". Har den ikke i noen sang-bok så tenkte at nettet må være tingen. Har søkt på flere måter men finner ingen ting - noen som vil hjelpe meg? Takknemlig! 0 Siter
laban Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Jeg vet ikke hvordan det er lurt å søke etter akkorder, men du finner nok mer hvis du søker etter riktig tittel, som er "Mitt hjerte alltid VANKER" 0 Siter
Gjest GA Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Mitt (Dm)hjerte (Gm/D)alltid (Dm)van-(A)ker, i (Dm)Jesu (Gm)føde-(A)rum, der (Dm)samles (Gm/Bb)mine (Dm/A)tan-(A)ker som (Dm)i sin ©hoved-(A)sum. Det (F)er min (Am/E)lengsel (Dm)hjem-(Dm/C)me, der (Bb)har min (Gm/Bb)tro sin (A/Ciss)skatt, jeg (Dm)kan deg ©aldri (F)(F/E)glem-(Dm)me, vel-(Gm)signet (A7)jule-(Dm)natt! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Mitt (Dm)hjerte (Gm/D)alltid (Dm)van-(A)ker, i (Dm)Jesu (Gm)føde-(A)rum, der (Dm)samles (Gm/Bb)mine (Dm/A)tan-(A)ker som (Dm)i sin ©hoved-(A)sum. Det (F)er min (Am/E)lengsel (Dm)hjem-(Dm/C)me, der (Bb)har min (Gm/Bb)tro sin (A/Ciss)skatt, jeg (Dm)kan deg ©aldri (F)(F/E)glem-(Dm)me, vel-(Gm)signet (A7)jule-(Dm)natt! *applauderer etter den strålende framføringa* 0 Siter
Gjest GA Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 *applauderer etter den strålende framføringa* Bukker og neier. Får håpe det var leselig, da. Det er tatt fra en klarinett-lærebok, så det er mulig tonearten ikke passer å synge til, men da får'a transponere sjæl! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Bukker og neier. Får håpe det var leselig, da. Det er tatt fra en klarinett-lærebok, så det er mulig tonearten ikke passer å synge til, men da får'a transponere sjæl! D-moll passer bra å synge i. Ihvertfall for meg. 0 Siter
Hugmee Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Skrevet 22. desember 2005 Mitt (Dm)hjerte (Gm/D)alltid (Dm)van-(A)ker, i (Dm)Jesu (Gm)føde-(A)rum, der (Dm)samles (Gm/Bb)mine (Dm/A)tan-(A)ker som (Dm)i sin ©hoved-(A)sum. Det (F)er min (Am/E)lengsel (Dm)hjem-(Dm/C)me, der (Bb)har min (Gm/Bb)tro sin (A/Ciss)skatt, jeg (Dm)kan deg ©aldri (F)(F/E)glem-(Dm)me, vel-(Gm)signet (A7)jule-(Dm)natt! Tusen tusen takk!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.