Gå til innhold

Barnehage åpen på lillejulaften

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fjerde juledag er også vanlig arbeidsdag, men ikke alle barnehager har åpent av den grunn.

Jammen 4.juledag er midt i romjula. Litt annerledes det for de fleste, er det ikke?

Vår barnehage holder stengt hele romjula, men har selvsagt normal åpningstid denne uka.

:)

MVH

Annonse

Jammen 4.juledag er midt i romjula. Litt annerledes det for de fleste, er det ikke?

Vår barnehage holder stengt hele romjula, men har selvsagt normal åpningstid denne uka.

:)

MVH

For meg er lillejulaften like spesiell som dagene i romjula, og skolene har fri, jeg har alltid fri, gubben har alltid fri, og jeg hadde ikke blitt sjokkert om hun jeg kjenner som jobber i barnehagen også hadde hatt fri.

For meg er lillejulaften like spesiell som dagene i romjula, og skolene har fri, jeg har alltid fri, gubben har alltid fri, og jeg hadde ikke blitt sjokkert om hun jeg kjenner som jobber i barnehagen også hadde hatt fri.

Tydelig forskjellige følelser for denne dagen, selv har jeg ikke hatt fri på lillejulaften siden jeg gikk på skolen, og det begynner å bli en del år siden.

Har tenkt å ta fri lillejulaften i år, men likevel sende barna i barnehagen. Tar nemlig fri for å få gjort alle de avsluttende juleforberedelsene som selvfølgelig burde vært gjort for lengst.. Barna blir ikke alene i barnehagen, og jeg tror neppe de kommer til å lide noen nød.

Tydelig forskjellige følelser for denne dagen, selv har jeg ikke hatt fri på lillejulaften siden jeg gikk på skolen, og det begynner å bli en del år siden.

Har tenkt å ta fri lillejulaften i år, men likevel sende barna i barnehagen. Tar nemlig fri for å få gjort alle de avsluttende juleforberedelsene som selvfølgelig burde vært gjort for lengst.. Barna blir ikke alene i barnehagen, og jeg tror neppe de kommer til å lide noen nød.

Akkurat sånn skal jeg gjøre det i år også.

Lillejulaften ettermiddag bruker vi til å julepynte hus og tre og resten av styret.

Gjest blomsterløk

Sånn skal jeg gjøre det også.

Guttungen skal i barnehagen, så jeg får vært hos frisøren og handlet inn resten av matvarene.

Så skal vi pynte treet når vi kommer hjem fra barnehagen.

Fjerde juledag er også vanlig arbeidsdag, men ikke alle barnehager har åpent av den grunn.

Jeg har aldri vært borti en barnehage som ikke har åpent fjerde juledag.

Men det har lite med saken å gjøre. Det er forskjell på lille julaften og romjulen.

Selv er jeg vant til å ha julaften også som arbeidsdag (kontorjobb), og tenker aldri at julen har begynt på formiddagen lille julaften.

Jeg har aldri vært borti en barnehage som ikke har åpent fjerde juledag.

Men det har lite med saken å gjøre. Det er forskjell på lille julaften og romjulen.

Selv er jeg vant til å ha julaften også som arbeidsdag (kontorjobb), og tenker aldri at julen har begynt på formiddagen lille julaften.

Vår barnehage har stengt f.o.m. i morgen t.o.m. 2. januar. Dette er en privat barnehage, og vi har hatt "avstemming" blant foreldrene om dette. Ingen hadde behov for åpen barnehage i romjula.

Annonse

Vår barnehage har stengt f.o.m. i morgen t.o.m. 2. januar. Dette er en privat barnehage, og vi har hatt "avstemming" blant foreldrene om dette. Ingen hadde behov for åpen barnehage i romjula.

Er det virkelig ingen som må jobbe i romjulen, eller har alle besteforeldre eller andre som kan passe barna?

Både mannen min og jeg må jobbe et par dager i julen, og heldigvis er barnehagen oppe. Antakelig vil de være der korte dager, og tror heldigvis ikke de har noe mot det.

Vi har hatt våre to i kommunel bhg og det har vel alltid vært åpent til og med lille julaften og alle arbeiddagene i romjula. Så også i år, men vi skal ha fri både lille julaften og hele romjula da. :o)

Vi har hatt våre to i kommunel bhg og det har vel alltid vært åpent til og med lille julaften og alle arbeiddagene i romjula. Så også i år, men vi skal ha fri både lille julaften og hele romjula da. :o)

Et av frynsegodene ( ;) ) ved å være to foreldre som ikke bor sammen er vel at dere har nok feriedager å ta av når det gjelder barna! :-).

Et av frynsegodene ( ;) ) ved å være to foreldre som ikke bor sammen er vel at dere har nok feriedager å ta av når det gjelder barna! :-).

Vi hadde da hatt feriedager nok til å ta fri i jula ellers også, vi hadde bare ikke hatt fri samtidig hele jula.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...