Gå til innhold

Hjelp -dings til Simo vogn

Anbefalte innlegg

Gjest Bolla Pingvin

Kjøpte ny kombivogn i går. Simo 613 kombi ultra, 2005 modell i design 7030. Kjempefin.

Dt fulgte noen poser med vogna, bl.a en men 5 punktssele, beskyttelse til frontbøylen pluss en dobbel tøy"boomerang" med borrelås. Hva i all verden skal den brukes til????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211373-hjelp-dings-til-simo-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boomerang? Det er ikke sånn som skal være mellom bena da, opp til den bøylen som er over på tvers? Sånn for at barnet ikke skal gli under bøylen? Festes rundt bøylen og lukkes med borrelåsen, så har barnet det mellom beina? Bare et forslag, litt usikker på om det er riktig "dings" jeg ser for meg denne boomerangen...

Gjest Bolla Pingvin

Vill gjetting: hodestøtte til bruk når babyen er bitteliten? Sånn som man får til en del bilseter? Sånn som den som er festet i overkant inne i setet her:

http://www.hts.no/norsk/products/maxi/images/maxi_hotspot.jpg

Nei, kan ikke være det heller. Den er ikke postret, den er helt flat.

Gjest Bolla Pingvin

Boomerang? Det er ikke sånn som skal være mellom bena da, opp til den bøylen som er over på tvers? Sånn for at barnet ikke skal gli under bøylen? Festes rundt bøylen og lukkes med borrelåsen, så har barnet det mellom beina? Bare et forslag, litt usikker på om det er riktig "dings" jeg ser for meg denne boomerangen...

Nei, det er ikke det heller. Det er jo skrittstropp i vogna.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...