Gå til innhold

Playstation, populære spill og pakker til den

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hva med risk?

Brettspill: risk. Det spilte jeg mye da jeg gikk på ungdomsskolen og videregående, og det er også populært blant voksne. Pc-spill: world of warcraft. Bøker: hobbiten eller Harry Potter. Skjerf og hansker er godt å få nå om vinteren, ellers veske til jente og lommebok til gutt? Telysestaker og telys er koselig gave. Gavekort på kinobilleter.

Brettspill: risk. Det spilte jeg mye da jeg gikk på ungdomsskolen og videregående, og det er også populært blant voksne. Pc-spill: world of warcraft. Bøker: hobbiten eller Harry Potter. Skjerf og hansker er godt å få nå om vinteren, ellers veske til jente og lommebok til gutt? Telysestaker og telys er koselig gave. Gavekort på kinobilleter.

Bra. Det er bare tre som skal ha pakker i år, og alle er under 10 år. Det blir spleiselag på 2 sett Playstation2 og noen spill. 2 bor i samme hus, så de får dele en PS2.

Jeg ser med ærefrykt på de som skal handle opp til 30 pakker i år.

Jeg kan ikke noe for det, men skjønner ikke vitsen med å kjøpe julegaver til voksne. hos oss skjer det bare unntaksvis.

Gjest hva med risk?

Bra. Det er bare tre som skal ha pakker i år, og alle er under 10 år. Det blir spleiselag på 2 sett Playstation2 og noen spill. 2 bor i samme hus, så de får dele en PS2.

Jeg ser med ærefrykt på de som skal handle opp til 30 pakker i år.

Jeg kan ikke noe for det, men skjønner ikke vitsen med å kjøpe julegaver til voksne. hos oss skjer det bare unntaksvis.

WOW-spillet er ikke for barn... Jeg trodde du skulle ha gaver til tenåringer. Nancy Drew-bøkene eller Heksene av Roald Dahl er kjekke bøker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...