Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette blir første julen noensinne uten sønnen min... hulk! Jeg savner han allerede, og vet jeg kommer til å få det vanskelig selv om alt er tilrettelagt for en hyggelig julekveld. Mannen min og jeg skiltes i mai, og nå må vi dele på høytidene. Jeg visste jo at det ville bli vanskelig, men at jeg nesten gråter allerede selv om jeg så han i dag...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211402-uten-s%C3%B8nnen-i-jula/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om andre i samme situasjon. Du kan ikke få lov til å være hemmelig julenisse for han tidlig på ettermiddagen da? Da får du i allefall sett han. Så kan du ringe å snakke med han litt senere?

Jeg skal dessverre reise bort, så det går ikke. Men jeg kan jo ringe ham da, det hadde jeg tenkt til.

Jeg skal dessverre reise bort, så det går ikke. Men jeg kan jo ringe ham da, det hadde jeg tenkt til.

Det er lurt av deg å reise bort. Det gjorde jeg den første julen uten gullet mitt. Da feiret jeg på et sted jeg ikke hadde et "juleforhold" til. Så da gikk det på et vis.

Ja, du kommer deg helt klart gjennom det, men det er tøfft...

Annonse

Men slapp av da, har du skilt deg så har du skilt deg. 2.hver jul er han hos deg, sant??

Slapp av? Hva i all verden er det for en slags reaksjon? Du skjønner vel at det er spesielt å ikke ha barna hos seg på julaften. særlig når det skjer for første gang? Og det er vel slett ikke sikkert hun har ham hos seg før nyttår?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...