Gjest dikttiljul Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Noen som har et fint dikt som passer i kortet til kjæresten? Vi sliter litt, men er veldig glade i hverandre, sånn egentlig.. :-) (fra kvinne til mann) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 http://www.ordtak.no/index.php?emne=Kjærlighet%20-%20kjærlighet%20er 0 Siter
Gyda Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Kjærlighet kommer og kjærlighet går, Ingen veit veien vi vandrer. Men din vil jeg være i dager og år, Jeg vil ikke se på andre. Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt, Og visa med seljelyd låter. Min glede er din, din glede er min, Og sorgen er min når du gråter. Kjærlighetrosa er frodig og sterk, Den kan få knopper og blømme; Kjærlighetrosa er skaperens verk, Det ska vi aldri glemme. Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt, Og visa med seljelyd låter. Min glede er din, din glede er min, Og sorgen er min når du gråter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.