Gjest prinsesse og prinse mamma Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Hvordan gjør dere dette? vi har en gutt på 5 år og ei jente på 2,5 år som virkelig har begynt å vente på nissen nå. Eldstemann ville gjerne sett masse på tv, han er rastløs og klarer sjelden å holde på med noe lenge nå..Gleder seg jo sånn.. Skal jeg slippe opp på grensene mine iforhold til tv og film i dag også? Imorgen regner jeg vel med at det blir det.. Hva gjør dere? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 I morgen er vi fri for alle grenser hva angår TV. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jul er unntakstilstand. Da ser man så mye på TV at øynene blir firkantet!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Jeg sier som de andre - jul er unntakstilstand når det gjelder tv-titting! ) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 jeg tenker ikke på grenser i det hele tatt imorgen. Han kan få glo til øynene detter ut av han:) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Julaften er tv-dag så det holder. Da kan alle som vil se så mye tv de bare vil og orker. Kommer nok til å la tv'en stå på mange timer imorgen. :-) 0 Siter
Ulrikke Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 Her er det fritt fram i jula stort sett... Men i går, så hadde nissen vært her og lagt én pakke under juletreet som kunne åpnes om morra'n... Oppi der lå det masse Playmobil - og dermed var tv'en bare bakgrunnsstøy i går - og det var jeg og snuppa på 6 uker som så på - for 10-åringen, 6-åringen og 5-åringen var opptatt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.