Gå til innhold

God jul til alle traverne her inne!

Anbefalte innlegg

På 5. året nå at jeg er på dol, snakker om!

Julefreden senker seg, under treet ligger uforskammet mye pakker, og pinnekjøttet er på kok. Vestlandet, så jeg slipper dette med svor på ribba, pleide å drive min mor til vanviddets rand hver julaften, men her i huset er pappan julekokk, så jeg har det ganske behagelig. Mildvær. julestemninga var helt fraværende til tross for røde juleduker og pakker og tre, men det er utrolig hvor et par glass portvin hjelper på julestemninga for mor. Hm. Ungene trenger såvisst ingen stimulans, lillebror var oppe klokka 4 i morges og pakka opp det som var i julestrømpa, så sov han litt, men vi våkna før 7 av storesøster som blødde neseblod, forkjøla for første gang på ett år, så mor må bare ikke tro at juleferie er til å sove utpå, morgenstund må ha en god del kaffe i bunn, så går det bedre.

Postkassa var full av julebrev til dem vi ikke har sendt til, så jeg har oppdrag i romjula, som vanlig. Ungene på 7 og 9 har store forventninger til jula, prøvde å ignorere pepperkakehus og marsipanlaging i år, men neida, same precedure as last year, så alt er på stell.

Ønsker alle her inne ei riktig god jul, og alt godt for det nye året.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211561-god-jul-til-alle-traverne-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...