Gå til innhold

Bilstol

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25

Ja, da var det min tur til å ta opp dette forhatte temaet.

Lilletuppa vår begynner å vokse ut av babysetet sitt synes vi. Ikke i kilo men i størrelse, synes liksom vi må brette henne oppi setet. Hun er litt over 5 mnd og kan ikke sitte selv.

Hvilket sete burde vi gå for? Sånne seter som det står 0-18 kilo på, kan hun sitte oppi der? 4mnd til 4 år har jeg sett det har stått, kan en baby som ikke kan sitte sitte i et sånt sete? For det hadde jo vært kurrant med et sete som vi kunne hatt noen år da. Eller burde vi basere oss på et litt mer babysete.

Tips mottas med takk, også forslag til merker og den slags siden jeg er grønn på området.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211688-bilstol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hva slag sete har dere da . Vi har Maxi cosi til tuppa som er straks 8 mnd . Men det holder i noen mnd til . Tuppa er vel ca 8,5 kg og 72 cm langt . Det at de fyller opp sete er ikke farlig det er vekt og lengde som er avgjørende . Ofte vil et så lite barn Få dårlig støtte i et større sete .

Uansett ta en titt på Maxi-cosi mobi , HTS besafe combi og Akta Graco Cosmic . Dette er gode stoler som er i neste vektklasse 0-18 kg . De koster rundt 2000 kr men varer jo mye lenger en et babysete .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211688-bilstol/#findComment-1546124
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...