panzerjohn Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Min kone (22 år gammel) sliter med skjev rygg. Hun har tatt røntgen og den viser tydelig svai i ryggen sidelengs. Hun konsultert seg med lege, men har ikke fått noe behandling på dette i det hele tatt. Noen leger kikket ikke en gang på røntgenbildet en gang. Jeg har sjekket ryggen hennes regelmessig. I løpet av juletiden har hun fått betydelige ryggsmerter og når jeg føler langs ryggvirvlene hennes kjenner jeg at ca 17'e ryggvirvel føles ut som om den har delt seg. Hun har også størst smerter rundt denne virvelen. Hun har også smerter i høyre arm. Hva kan det være? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vondt i ryggen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 kan være en prolaps, men også så mye annet. har hun hatt smertene lenge? å ha vondt i ryggen er helt normalt... har hatt rygg smerter i ca. 10 år. ikke hele tiden , men inni mellom. har vært sykemeldt siste 7 mnd. med mye smerter. nettopp begynt på ryggskole leger er ofte litt avventende med rygg lidelser... hekseskudd eller lignende kan ofte sitte i flere mnd... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.