Gå til innhold

Ryggproblem


panzerjohn

Anbefalte innlegg

Min kone (22 år gammel) sliter med skjev rygg. Hun har tatt røntgen og den viser tydelig svai i ryggen sidelengs. Hun konsultert seg med lege, men har ikke fått noe behandling på dette i det hele tatt. Noen leger kikket ikke en gang på røntgenbildet en gang. Jeg har sjekket ryggen hennes regelmessig. I løpet av juletiden har hun fått betydelige ryggsmerter og når jeg føler langs ryggvirvlene hennes kjenner jeg at ca 17'e ryggvirvel føles ut som om den har delt seg. Hun har også størst smerter rundt denne virvelen. Hun har også smerter i høyre arm.

Hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest vondt i ryggen

kan være en prolaps, men også så mye annet. har hun hatt smertene lenge? å ha vondt i ryggen er helt normalt... har hatt rygg smerter i ca. 10 år. ikke hele tiden , men inni mellom. har vært sykemeldt siste 7 mnd. med mye smerter. nettopp begynt på ryggskole leger er ofte litt avventende med rygg lidelser... hekseskudd eller lignende kan ofte sitte i flere mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...