Gå til innhold

Hvor mye koster pigghjul på sykkelen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så en test for en stund siden - og etter den ble Biltema sine som var kjøpt men ikke satt på, returnert, største problemet med dem var visstnok at de ble slitt ned svært fort.

Tror de jeg har nå koster ca 700 for for og bakdekk tilsammen - og de hjelper godt, kjøpt på sykkelbutikk! Jeg er en pyse egentlig, men med piggdekk går det bra.

Gjest sykkel med pigger

Så en test for en stund siden - og etter den ble Biltema sine som var kjøpt men ikke satt på, returnert, største problemet med dem var visstnok at de ble slitt ned svært fort.

Tror de jeg har nå koster ca 700 for for og bakdekk tilsammen - og de hjelper godt, kjøpt på sykkelbutikk! Jeg er en pyse egentlig, men med piggdekk går det bra.

men hvordan er det å sykle der hvor det er holkeglatt? kan liksom ikke helt se for meg at man klarer å manøvrere sykkelen da. Men det må vel gå på et vis

blir det mye tyngre å sykle når den har pigger?

men hvordan er det å sykle der hvor det er holkeglatt? kan liksom ikke helt se for meg at man klarer å manøvrere sykkelen da. Men det må vel gå på et vis

blir det mye tyngre å sykle når den har pigger?

Som på en bil hjelper det mye å ha pigger, uten at det kan sammenlignes med tørt sommerføre selvsagt...Man må ta det roligere.

Nei. det blir ikke merkbart mye tyngre å sykle med piggdekk.

Annonse

Sjekk http://www.slf.no/Sykler_utstyr/Tester/Deler/29114

Anbefaler _ ikke _ Biltemas dekk. De er dårlige i bruk og holder ikke lenge.

Mine Nokian piggdekk er nå inne på femte vinteren, så du har dem lengre. De er litt tyngre å sykle med, men ikke noe problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...