Gå til innhold

Bestille fra Sparkjøp på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer meg ikke til Sparkjøp med det første og ungene trenger nå mer ullundertøy og jeg liker godt Tom&Trine (dette er vel Sparkjøps eget merke og selges kun der?). Noen som har bestilt via nettet? Hvor lang tid tar det før man får varene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt via nettet, men husker ikke hvor lang tid det tok. Tror faktisk jeg spurte her. ;)

Skrevet

Jeg har bestilt via nettet, men husker ikke hvor lang tid det tok. Tror faktisk jeg spurte her. ;)

Takket være at dere er så trege til å svare så klarte jeg å svi av 600,-.... Det er deres feil så! ;o)

Skrevet

Takket være at dere er så trege til å svare så klarte jeg å svi av 600,-.... Det er deres feil så! ;o)

Hehe, handlet for over 1500 kr på Sparkjøp selv for et par uker siden. ;)

Skrevet

Det har variert veldig med levering når jeg har bestilt, helt til jeg fant ut at det var lurest og sjekke at alt var på lager.

Det virket som de holdt hele bestillingen tilbake om en vare var leveringstid på.

Men ellers er jeg fornøyd jeg, er jo supert for meg som ikke har tilgang på Spar Kjøp.

Og Tom & Trine er gode produkter :o)

Skrevet

Det har variert veldig med levering når jeg har bestilt, helt til jeg fant ut at det var lurest og sjekke at alt var på lager.

Det virket som de holdt hele bestillingen tilbake om en vare var leveringstid på.

Men ellers er jeg fornøyd jeg, er jo supert for meg som ikke har tilgang på Spar Kjøp.

Og Tom & Trine er gode produkter :o)

Alt skulle være på lager ifølge nettsidene, så får jeg bare håpe det stemmer. :o)

Skrevet

Jeg bestilte regntøy til barna i høst. Tror det tok en ukes tid eller noe i den duren.

Skrevet

Jeg bestilte regntøy til barna i høst. Tror det tok en ukes tid eller noe i den duren.

Ok, nå er det jo ikke noen ekstra fridager i forbindelse med nyttårshelga, men det kan jo være de har lavere bemanning nå i romjula. Men forhåpentligvis har jeg varene i uke 2 da kanskje.

Skrevet

Alt skulle være på lager ifølge nettsidene, så får jeg bare håpe det stemmer. :o)

Det har stemt når jeg har handlet iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...