Lillemus Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Kommer meg ikke til Sparkjøp med det første og ungene trenger nå mer ullundertøy og jeg liker godt Tom&Trine (dette er vel Sparkjøps eget merke og selges kun der?). Noen som har bestilt via nettet? Hvor lang tid tar det før man får varene? 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Jeg har bestilt via nettet, men husker ikke hvor lang tid det tok. Tror faktisk jeg spurte her. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 Jeg har bestilt via nettet, men husker ikke hvor lang tid det tok. Tror faktisk jeg spurte her. Takket være at dere er så trege til å svare så klarte jeg å svi av 600,-.... Det er deres feil så! ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Takket være at dere er så trege til å svare så klarte jeg å svi av 600,-.... Det er deres feil så! ;o) Hehe, handlet for over 1500 kr på Sparkjøp selv for et par uker siden. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Det har variert veldig med levering når jeg har bestilt, helt til jeg fant ut at det var lurest og sjekke at alt var på lager. Det virket som de holdt hele bestillingen tilbake om en vare var leveringstid på. Men ellers er jeg fornøyd jeg, er jo supert for meg som ikke har tilgang på Spar Kjøp. Og Tom & Trine er gode produkter ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Skrevet 29. desember 2005 Det har variert veldig med levering når jeg har bestilt, helt til jeg fant ut at det var lurest og sjekke at alt var på lager. Det virket som de holdt hele bestillingen tilbake om en vare var leveringstid på. Men ellers er jeg fornøyd jeg, er jo supert for meg som ikke har tilgang på Spar Kjøp. Og Tom & Trine er gode produkter ) Alt skulle være på lager ifølge nettsidene, så får jeg bare håpe det stemmer. ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Jeg bestilte regntøy til barna i høst. Tror det tok en ukes tid eller noe i den duren. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Skrevet 29. desember 2005 Jeg bestilte regntøy til barna i høst. Tror det tok en ukes tid eller noe i den duren. Ok, nå er det jo ikke noen ekstra fridager i forbindelse med nyttårshelga, men det kan jo være de har lavere bemanning nå i romjula. Men forhåpentligvis har jeg varene i uke 2 da kanskje. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Alt skulle være på lager ifølge nettsidene, så får jeg bare håpe det stemmer. ) Det har stemt når jeg har handlet iallefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.