Gå til innhold

4 1/2 mnd.. ingen bæsj..

Anbefalte innlegg

pusia1365380645

Tja hva skal man si. Jeg må bare sjekke innom her og høre om det er noen her som har noen råd.

Min lille (som nå er 4 1/2 mnd) bæsjet hver eneste dag, og flere gang for dagen.. så plutseli begynte å hun å bæsje sjeldnere og en gang gikk d 9 dager imellom. Jeg bekymret meg ikke siden jeg fullammet. En stund etter d begynte vi med grøt på kvelden fordi hun skulle ha mat hver 2 time på natten. Det funket bra, men hun ville fortsatt ikke bæsje. Det gikk 20 dager (hadde gitt grøt da i 12 av de dagene), og vi prøvde malt i grøten, massering osv men ingen ting funket. Hun hadde d bare fint og bar ingen preg av dette. Men selvfølgeli som førstegangsforeldre dro vi til legevakta fordi vi var bekymret og helsestasjonen mente vi burde d. Der tok de røntgen og de gav til slutt 2 klyx..da kom skiten.. men vi måtte vente leeeeeeeeeeeeenge. Det rare var at det faktsik ikke var noen "propp" ytterst. Hele legevaktopplevelsen var ikkenoe særli for den lille.. trøtt og sliten var hun og de styrte fælt med henne.. huff..

Så tok vi juleferie og håpet at nå skulle d ordne seg.. vel.. Vi er nå på dag 13 og ingen bæsj.. har masse malt i grøten, sviskersaft har vi prøvd til den store gullmedaljen.. oj for en lunk d blir av lufta som kommer da!! Hunh har jo ingen problemer med lufta.. propper i et sett.. hehe. Nå har vi fått kontakt med en kiropraktor som kan ta henne inn på tirsdag.. Han er borte til da..altså på dag 18 uten bæsj.. d er jo enda 5 dager til.. TØr vi vente så lenge ? Hun har jo ingen ubehag, og han mente at dette skulle han få orden på. Er litt sånn usikker for p vente enda lengre, men samtidig ikke så urolig fordi hun flirer og har d bra..

Noen andre som har prøvd noen mirakelkurer?

har forresten også prøvd myknet såpestykke i baken ( som skal funke på de fleste) men ikke ikke på henne desverre...

Nå skal jeg prøve en kolikkmedisin..husker ikke hva den heter.. for den akn hjelpe på fordøyelsen..

jaja.. håper noen har noen innlegg herr.. ble kanskje litt mye men håper dere fikk med dere d meste.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211969-4-12-mnd-ingen-b%C3%A6sj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

The joy of twins!

Hva er problemet så lenge hun er fornøyd og har det bra?

Hei!

Jeg har vært gjennom det samme med snuppen min når hun var på samme alder.

Hun ble lagt inn på sykehus når hun var 5 mnd. Og de tok mange prøver.

Men hun måtte rett og slett spise meir!

Når det ikke kommer bæsj ut når du bruker såpe, og legen ikke fant noen "propp" så er det kansje fordi det ikke er noe særlig med bæsj der?

Så lenge hun ikke har vondt så er det ikke farlig.

Få kontroll på vekten hennes på helsestasjonen for å se at hun går opp i vekt, og gi henne mye mat.

Jeg fullammet, og hadde mye melk. Morsmelk blir nesten helt absorbert i tarmen.

Lykke til!

The joy of twins!

Jeg plaserte dette innlegget litt feil i sted, men alså:

Hei!

Jeg har vært gjennom det samme med snuppen min når hun var på samme alder. Hun ble lagt inn på sykehus når hun var 5 mnd. Og de tok mange prøver. Men hun måtte rett og slett spise meir!

Når det ikke kommer bæsj ut når du bruker såpe, og legen ikke fant noen "propp" så er det kansje fordi det ikke er noe særlig med bæsj der?

Så lenge hun ikke har vondt så er det ikke farlig. Få kontroll på vekten hennes på helsestasjonen for å se at hun går opp i vekt, og gi henne mye mat. Jeg fullammet, og hadde mye melk. Morsmelk blir nesten helt absorbert i tarmen.

Lykke til!

- The joy of twins!

pusia1365380645

Jeg plaserte dette innlegget litt feil i sted, men alså:

Hei!

Jeg har vært gjennom det samme med snuppen min når hun var på samme alder. Hun ble lagt inn på sykehus når hun var 5 mnd. Og de tok mange prøver. Men hun måtte rett og slett spise meir!

Så lenge hun ikke har vondt så er det ikke farlig. Få kontroll på vekten hennes på helsestasjonen for å se at hun går opp i vekt, og gi henne mye mat. Jeg fullammet, og hadde mye melk. Morsmelk blir nesten helt absorbert i tarmen.

Lykke til!

- The joy of twins!

Jo etter et par klyx så kom d bæsj..så d var bæsj i tarmen,så hun får nok mat da.. MEN ( er så typisk dette) .. jeg skrev inn innlegget i går.. prøvde så en kolikkmedisin som en kiropraktor anbefalte, kalt minifom..kunne brukes for fordøyelsen også mente han.. og vips.. tror du ikke at etter at vi hadde lagt henne hørte vi bulder og brak og ut kom d værste jeg noensinne har sett!!! hihi.. Så mye bæsj har jeg aldri sett før.. på armer og bein! var nesten litt morsomt. Besteforeldre jublet, pappa kom med kamera og mammaen måtte selvfølgelig ta dritarbeidet. hehe. Da vet vi hvertfall at det funker. :) Men takk for svar alikevel. ;)

Annonse

pusia1365380645

jeg skrev inn innlegget i går.. prøvde så en kolikkmedisin som en kiropraktor anbefalte, kalt minifom..kunne brukes for fordøyelsen også mente han.. og vips.. tror du ikke at etter at vi hadde lagt henne hørte vi bulder og brak og ut kom d værste jeg noensinne har sett!!! hihi.. Så mye bæsj har jeg aldri sett før.. på armer og bein! var nesten litt morsomt. Besteforeldre jublet, pappa kom med kamera og mammaen måtte selvfølgelig ta dritarbeidet. hehe. Da vet vi hvertfall at det funker. :) Nå kan vi ta det med ro resten av jula. :) Men takk for svar alikevel. ;)

jeg skrev inn innlegget i går.. prøvde så en kolikkmedisin som en kiropraktor anbefalte, kalt minifom..kunne brukes for fordøyelsen også mente han.. og vips.. tror du ikke at etter at vi hadde lagt henne hørte vi bulder og brak og ut kom d værste jeg noensinne har sett!!! hihi.. Så mye bæsj har jeg aldri sett før.. på armer og bein! var nesten litt morsomt. Besteforeldre jublet, pappa kom med kamera og mammaen måtte selvfølgelig ta dritarbeidet. hehe. Da vet vi hvertfall at det funker. :) Nå kan vi ta det med ro resten av jula. :) Men takk for svar alikevel. ;)

Måtte smile nå jeg ja. Gratulerer med bæsjen "på ein måda"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...