Gå til innhold

Det var da tidlig....

Anbefalte innlegg

Prøvd kan hende de har gjort, men de har bare kjent hverandre noen få mnd. Syntes bare det var litt tidlig jeg da.. i motsetning til andre jeg kjenner som ventet noe lengre.

Hehe, ikke lett å forstå hvorfor du henger deg opp i dette, er du skeptisk til hele graviditeten, kanskje?

Fortsetter under...

43 og første barn...ikke rart dama er litt i skyene :)

Det er da ikke for tidlig å fortelle, alt kan skje, men det er jo positivt at folk vet om det skulle gå galt også.

Heller litt "sært" å henge seg opp i det, er det ikke bare å glede seg med fruen da...

Eh, nei, jeg er overhodet ikke irritert nei. Men jeg synes det var veldig tidlig. Å fortelle at en er gravid få dager etter at hun finner det ut.

Det står vel ikke i noe "regelverk" hvor mange dager det skal gå mellom ma får vite og når man forteller...

Jeg visste om graviditeten min når jeg var 3 uker på veg hver graviditet.

Gikk da ikke all verden tid før jeg fortalte det rundt nei...skjønner ikke hva problemet med det kan være.

Vi har bestandig fortalt slekta det omtrent rett etter at vi visste det selv at vi ventet barn. Synes det er helt greit, jeg.

Det å være førstegangsgravid og 43 år gammel behøver ikke å bety noe særlig. Men det er jo en litt økt risiko for at barnet får Downs Syndrom. Hun vil få tilbud om fostervannsprøve pga dette.

Det må være opp til hver enkelt når de vil fortelle det og de fleste tar jo i mot en sånn nyhet med glede og lykkeønskninger.

Med førstemann sa jeg ingenting før jeg var 15 uker på vei og med yngste fortalte jeg det bare etter noen uker. Fordi jeg måtte ligge mye rett ut og var innimellom ute av stand til å bevege meg og trengte derfor mye ro rundt meg og faren måtte være mye hjemme å passe på meg og eldstejenta.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...