Gå til innhold

Jula er snart over ...

Anbefalte innlegg

Gjest vemodig jeg
Skrevet

sitter her med klump i magen, og tenker på at nå er det snart over for i år .... blir alltid så vemodig på slutten av jula .... dagene går så fort ...... nyyyter dagene når de er her, og plutserlig så nærmer slutten av jula seg kjempefort .....

Skrevet

Synes faktisk det er litt deilig, jeg! Koselig med jul, men nå kan jeg ikke vente med å hive ut juletreet :P.

Skrevet

Det er jo bare 6.dag jul!

Jula varer jo helt til 20.dagen (13,januar), men juletreet høstes 13.dag jul (6.januar) :o)

Skrevet

Jeg føler mer juleglede før julaften enn etter. Nissene ser liksom bare rart på meg nå ;)

delphina1365380402
Skrevet

Synes det er deilig, jeg! Nå er både voksne og barn her i huset lei av julemat og julepynt! I dag har jeg ryddet vekk juletreet, mens duker og litt annet får bli til 1.nyttårsdag. Festbordet i morgen kveld får nyttårspynt i stedetfor nisser. Ungene gleder seg til å gå på skolen igjen og jeg skal heldigvis på jobb mandag!

Skrevet

Jula er da ikke slutt ennå? Jeg pleier å la alt stå til over nyttår, og hjemme pleide vi ikke å ta ned jula før 13. januar, dvs 20. dag jul!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...