Gå til innhold

Barn og filmer som fenger

Anbefalte innlegg

Gutten på 2,5 er en aktiv kar, og har aldri hatt ro i rumpa til å se på tv. Vi kjøpte caprino-samlingen til dem til jul, og de filmene har fenget litt. I håp om å få litt rydde ro her satt jeg på en film, men neida. Så trykker han over til nrk der det går en chaplin-film. Det skal jeg si han slukte rått, ble lei seg osv. Helt oppslukt! Utrolig hva som fenger. Gutten har aldri levd seg inn i noe før dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212060-barn-og-filmer-som-fenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den filmen er jo så nydelig. Datteren min elsker Chaplin. Nå er hun riktignok 5 år, med utrolig innlevelsesevne. Hun og mannen min har ofte dratt på biblioteket og leid Chaplin-filmer. Hvis det er filmen som gikk nettop nå appellerer jo den veldig til medfølelse.

Da jenta vår var på samme alder som barnet ditt var hun helt oppslukt i Sound of music og nynnet med fra første stund. Stoppet jo filmen der den ble skummel. Nå har vi kjøpt den på dvd med norsk og engelsk tale, men norsk? Nei hun skal ha den ekte varen.

Ivo Caprino fenger heller ikke henne idag, heller ikke barne-tv på NRK pga flere korte sekvenser og programlederinnslag. Hun må ha tid. Til jul fikk hun også Mary Popins og er helt vekk i den filmen. Tydelig at musicals fenger henne og hun er blitt Julie Andrews-fan på sin hals. For ikke å snakke om Askepop (dansk musicalfilm). Hun gråter og ler, ansiktesutrykkene er helt fantastiske og man får ike kontakt med henne.

rart hvordan ulike ting fenger.

Da blir det vel litt Chaplin i "ryddetiden" da tenker jeg ;o)?

Så her opplever en barne-og ungdomstiden på nytt ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...