Gå til innhold

Kne, tryna på isen


Annikken

Anbefalte innlegg

For tre dager siden sklei jeg på isen og gikk på trynet. Må innrømme at jeg var noget beruset, og gikk derfor rundt på foten en liten stund etterpå. Våknet med smerter i kneet, det var hovent, umulig å strekke ut, kunne generelt bevege det lite, og det gjorde vondt når jeg kneet ble vridd til begge sider. Var til legen to dager etter og hun sa at det var lite man kunne si før hevelsen har gått ned.

Nå lurer jeg bare på hvordan det er med menisk og korsbånd og leddbånd... er det slik at det er menisken når det er vondt å trå ned? Og så videre? Det blir bedre for hver dag, og kan rette det nesten helt ut nå, og kan stå med vekten på hele beinet, det gjør ikke vondt. Iset det ned i dag, og da virker det som det "vinglet" litt, noe som tyder på forstrukket/ revet leddbånd, har jeg hørt? Smerten sitter på høyresiden (innvendig) og skaden er på venstre bein. Jeg har ikke hatt behov for smertestillende. Det gjorde bare vondt første dagene når jeg var uforsiktig, og det minner litt om en gang jeg forstrakk noen sener/ muskler eller hva det var i nakken en gang.

Kan jeg krysse fingrene for at det bare er en strekk? Får innkalling til MR etter hvert. Er bare så nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...