Gå til innhold

penger til raketter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere til raketter? Min mann snakket om å bruke 700,- jeg synes det er litt mye?

Skrevet

Vi skal drikke i år (har barnefri), så da blir det 0 penger..:-)...

Skrevet

Gi til de jordskjelvrammede i Pakistan i stedet for å sende tusenvis av penger ut i løse lufta.

0,- penger får handelstanden hos meg, på raketter. Noen stjerneskudd kanskje, men det er alt.

Har aldri likt raketter. Syns de er fine å se på fra avstand, men ellers har jeg hatt noen skremmende opplevelser med dem, som byr meg i mot for all fremtid.

Skrevet

Har aldri brukt ei kr på fyrverkeriog har ikke tenkt å begynne i år nei.

Personlig syns jeg det skulle være forbudt å selge til privat personer.

Mye finere og sikkrere med proffesjonelle til å fyre de opp.

Skrevet

Kommer an på når jeg kommer meg til sengs i natt.

Men jeg tenkte å kjøpe en eller annen pakkeløsning til noen hundrelapper, dersom jeg kommer meg opp til et fornuftig tidspunkt i morgen.

Synes det er greit å stille med eksplosiver når andre står for middagen. Noe må man jo ha med seg.

Skrevet

Jeg bruker 0. I fjor kjøpte jeg en liten tanks til 5 kr eller noe, men jeg glemte og ta den med meg ut kl 24.

Hva sambo bruker vet jeg ikke helt, han har kjøpt litt, men nøktern på hele rakettgreiene.

Gjest blomsterløk
Skrevet

ca, 300 tenker jeg går med til raketter. Vi pleier å kjøpe en liten rakett-pakke til den prisen hvis vi først kjøper noe.

Skrevet

Synes det var mye jeg! Men det spørs jo på økonomien til folk det da...

Vi bruker max 300 kr.

Skrevet

Jeg syns alt er for mye, raketter bruker et ikke et øre på. Idioti.

Skrevet

Vi har kjøpt en rakettpakke til 200kr. Så skal vi få tak i litt stjerneskudd i tillegg. :-)

Skrevet

Vi bruker ikke penger på raketter, men stjerneskudd kjøper vi.

700 kroner på raketter er tullete syns jeg.

Skrevet

Takk for innspill. Grunnen til beløpet sier han er pga ungene er syke, og vi bor på landet uten å få sett andre raketter. Opprinnelig skulle vi til et vennepar som driver med utsalg av raketter. De tar alltid masse ut av butikken hvis de ikke selger alt. Ungene synes det er så stas å se. De fyrer hver time hele kvelden.. Men jeg er ikke for å bruke så mye på raketter. Vi får prøve å møtes på halvveien... :)

Skrevet

Takk for innspill. Grunnen til beløpet sier han er pga ungene er syke, og vi bor på landet uten å få sett andre raketter. Opprinnelig skulle vi til et vennepar som driver med utsalg av raketter. De tar alltid masse ut av butikken hvis de ikke selger alt. Ungene synes det er så stas å se. De fyrer hver time hele kvelden.. Men jeg er ikke for å bruke så mye på raketter. Vi får prøve å møtes på halvveien... :)

Fyrverkeri hver time hele kvelden? Trodde nå fyrverkeri skulle være ved midnatt jeg...

Men jeg er visst ikke helt "med" skjønner jeg, det skytes jo opp raketter hele jæ*** romjula. Til mange hunde-eieres fortvilelse... :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...