Gå til innhold

penger til raketter?

Anbefalte innlegg

Du ville nok fått helt annet svar på et annet forum (f.eks. åpent forum), fordi det er jo klart, når man hører den totale summen folk bruker, at folk flest bruker mer enn 0.,,,,

Men vi brukte i fjor noen kroner til stjerneskudd. I år har vi kjøpt stjerneskudd + en boks til 99,-

Fortsetter under...

Takk for innspill. Grunnen til beløpet sier han er pga ungene er syke, og vi bor på landet uten å få sett andre raketter. Opprinnelig skulle vi til et vennepar som driver med utsalg av raketter. De tar alltid masse ut av butikken hvis de ikke selger alt. Ungene synes det er så stas å se. De fyrer hver time hele kvelden.. Men jeg er ikke for å bruke så mye på raketter. Vi får prøve å møtes på halvveien... :)

Hadde jeg også bodd sånn at jeg ikke så andre raketter så hadde vi nok også spandert endel kroner på raketter... men i og med at vi bor som vi bor så kjøper jeg alltid bare stjerneskudd og kanskje et par raketter til maks 200 kr.

Men er hos mamma og de i år og pappa og broren min har gått amok og kjøpt edel....

Annonse

Når mannen er på jobb og ehh.. jeg ikke tørr tenne på noen *rødme*, så blir det sånn :o)

Det er ikke derfor. Du synes raketter er meningsløs pengebruk, som attpåtil er skyld i ulykker og branner. Og så har du vondt av dyrene som blir skremt av smellene.

Det er ikke derfor. Du synes raketter er meningsløs pengebruk, som attpåtil er skyld i ulykker og branner. Og så har du vondt av dyrene som blir skremt av smellene.

Jo da, selvfølgelig. Har jo to katter selv også + at minstemann her ikke er så begeistret for smellene heller.

I fjor hadde vi heller ingen, syntes det var meningsløst etter flodbølgekatastrofen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...