Gjest men kommer med det selvom Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Går det an å skrive godt nyttår selvom de får det etter nyttårsaften? 0 Siter
zitamor Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 God kveld! Javisst kan du det! Det gjør ingenting. Klem 0 Siter
Gjest printa Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Jeg trodde det var det mest naturlige, jeg. Men, nå må jeg si jeg ble litt forvirra gitt* Når jeg møter noen på nyåret nå, sier jeg Godt nyttår, slik jeg sier God Jul til folk i romjula. Det nye året starter den 1. januar og varer i 12 mnd. så du har god tid til å ønske de du vil alt vel, for det nye året. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Selvfølgelig, man sier da "godt nyttår" til hverandre hvis man treffes til langt ut i januar. Det er lov å ønske noen et godt nyttår flere dager enn akkurat kun på den første dagen i det nye året!:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.