Gå til innhold

Tanker om nissen fra en liten en...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen Lurulf

"(nisse var der døra. skummel. fikk sjokolade. nå nisse ødelagt. borte vekk!)"

Det var litt av en tirade! Men jeg trenger litt tolkningshjelp. Traff hun en skummel nisse ved døra nå, som gav henne sjokolade? Og nissen er nå ødelagt og borte?

Eller traff hun julenissen på julaften?

"(nisse var der døra. skummel. fikk sjokolade. nå nisse ødelagt. borte vekk!)"

Det var litt av en tirade! Men jeg trenger litt tolkningshjelp. Traff hun en skummel nisse ved døra nå, som gav henne sjokolade? Og nissen er nå ødelagt og borte?

Eller traff hun julenissen på julaften?

Julenissen kom nemlig inn verandadøra på julaften. Han hadde med sjokolade til barna. Siden julenissen ikke har vært her etter julaften regner hun nok med at han er ødelagt (min tolkning iallefall) ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Julenissen kom nemlig inn verandadøra på julaften. Han hadde med sjokolade til barna. Siden julenissen ikke har vært her etter julaften regner hun nok med at han er ødelagt (min tolkning iallefall) ;-)

:-) Da ble det litt tydligere! Hun har nok tenkt mye på julenissen siden hun sa det nå, en uke etter julaften :-)

Sa hun det med tegnspråk forresten?

:-) Da ble det litt tydligere! Hun har nok tenkt mye på julenissen siden hun sa det nå, en uke etter julaften :-)

Sa hun det med tegnspråk forresten?

Hun har stort sett snakka om nissen hver dag og det går for de meste i at nissen "va dæl døla lade skummelt". Først idag kom det med at nissen var ødelagt, så hun har nok mista håpet om at han kommer tilbake stakkars ;-)

Hun sa det på talespråk. Blir desverre mindre og mindre tegn på henne, så vi får skjerpe oss med tegnbruken selv :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...