Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg har en sønn som blir 4 år nå 9. januar, og jeg tenkte at han skulle få be noen venner i selskap. Dette har jeg ikke gjort før, og tenkte derfor å spørre her om råd for hvordan jeg kan gjøre det. Hvor mange er det vanlig å la dem be ? Han har barnehage kompiser, men han har ikke begynt å ha med seg venner hjem enda. Treffer dem i barnehagen, eller at vi besøker hverandre sammen med barnet - da der hvor vi kjenner foreldrene. Tenkte kanskje å ha et "tema" for bursdagen, han er veldig glad i Kaptein Sabeltann. Men jeg er ikke så veldig kreativ, og lurte derfor på om noen kunne hjelpe meg med hvordan jeg kan gjennomføre dette. Bør vi ha organisert lek, og i tilfelle hva ?

Håper det er noen kreative sjeler her som kan hjelpe. Har fått mange tips her før...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212290-f%C3%B8rste-bursdagsselskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Sjørøverbursdag er jo veldig populært.

Lag en sjørøverkake i form av en langpannekake som skjæres ut som et skip. Vi brukte Toro kakemix, og fant en oppskrift på skipet på nettet, husker ikke hvor, men det var rimelig enkelt. Lag eller kjøp øyelapper som kan deles ut (artig særlig for de som kanskje ikke er så utkledd). Lag en enkel skattejakt, hvor de f.eks. kan finne en "kiste" med sjokolaegullpenger til slutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...